عیسی مسیح

در مورد اول قرنتیان 11 در مورد پوشش مردان که نباید با سر پوشیده دعا کند زیرا او صورت جلال خداست و اینکه زن نباید بدون پوشش در کلیسا باشد. سؤالم این است که وقتی فیلم زندگی عیسی مسیح را می‌بینیم در دو جا عیسی اون عبا را بر سرش انداخت، وقتی خواست دعا کند و مطمئناً نویسنده و کارگردان این فیلم ایماندار بوده و این قسمت از کلام را خونده، پس چرا کسی که نقش مسیح را داشت عبا را روی سرش انداخت؟

رای بدهید

در رسم یهود این مسئله وارد شده که مردان سر خود را می پوشاندند و دعا می کردند و بعضی از مدرسین کلام خدا معتقدند به علت پوشیده بودن این مکاشفه که در عهد جدید است که سر مرد مسیح است، سرهای خود را می پوشاندند و چون این رسم، رسم یهودی بوده که هنوز هم قوم یهود به آن عمل می کنند، اکثر کارگردانان فیلمهای مسیح با مطالعه رسوم یهودیان زمان مسیح، اقدام به این عمل می کنند که عیسی مسیح را در زمان دعا در حال پوشاندن سر نشان می دهند. اما واقعیت امر این است که در هیچ جای عهدجدید اشاره حتی کوچکی به پوشاندن سر توسط مسیح در هنگام دعا نشده است. پس این امر به هیچ وجه حقیقت ندارد. 

در ضمن فیلمهایی که در وصف مسیح ساخته می شود، الزاماً مطابقت کامل با کلام خدا ندارند و متأسفانه گاهی شاهد این بوده ام که به علت بعضی صحنه هایی که بر داستان کتاب مقدس در فیلمها افزوده شده، این تصویر در ذهن مردم جا گرفته که قسمتهای اضافه شده نیز بخشی از کلام خدا است. به این گونه اشخاص توصیه می کنم اطلاعات خود را بیشتر بر مبنای کتاب مقدس استوار سازند تا بر فیلمهایی که کارگردانان آن فیلمها برحسب سلیقه های خود تولید می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO