دعا و پرستش

آیا مسیحیان باید در روز خاصی مثل مسلمانان روزه بگیرند ؟ و همچنین حداکثر روز که می تواند روزه بگیرند چند روز است ؟ آیا مثل مسلمانان هیچ چیز نمی توانند بخورند ؟ و یا می توانند بگویند فقط آب می خورم . و همچنین در مورد زمان چطور! مسحیان مثل مسلمانان باید در یک ساعت مشخص روزه بگیرند که می توانند غذا بخورند و در ساعتهایی نمی توانند ؟

5/5 - (1 امتیاز)

در روزه ای که مسلمانان می گیرند توجه زیادی به مسئله خوردن هست در مقایسه با زمانی که اصلا" روزه نیستند. طبق آماری که گرفته شده، مصرف خوراکی در روزهای ماه رمضان 15 درصد بیشتر از مواقع عادی است. در واقع در زمان افطار افراد خیلی بیشتر از زمان عادی غذا می خورند!!!

در مسیحیت، در زمان روزه توجه و هدف عبادت و دعا و نزدیکی به حضور خدا و ملاقات او است و نه مسئله خوردن. همانگونه که در مقالات ما خوانده اید، مسیحیان زمان خاصی برای روزه داری ندارند. بعضی از مسیحیان هفته ای یک روز را روزه نگه می دارند و بعضی دو روز را. شخص مسیحی می تواند با خدا قرار بگذارد و تعیین کند که چگونه و چند روز می خواهد روزه بگیرد. بعضی افراد با هدایت خدا 40 روز روزه گرفته اند بدون آنکه غذایی بخورند و تنها کمی مایعات خورده اند. اما این یکی از خطرناکترین نوع روزه هاست که اگر با هدایت خدا نباشد می تواند ضربات زیاد فیزیکی و روانی به شخص بزند. 

پاسخ از: کشیش ورژ باباخانیان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO