زندگی روزمره مسیحیکلیسا

امتحان زندگی

رای بدهید

☘??عزیزی که این مطلب رو میخونی. همه مشکلاتی که ما در طول زندگی خود با آن روبرو می شویم، امتحان است. مثل اینکه سرجلسه امتحان نشسته ای و ممتحن آنرا جلوی تو می گذارد. روی ورقه اسم و فامیلی ات با تاریخ همان روز نوشته شده. بطور واضح چهارحالت پیش می آید:
اولین کاری که می کنی اینه که نگاهی اجمالی و سریع به سؤالات می اندازی. اگر دَرسَت را خوب خوانده باشی و سر کلاس هم در طی سال به معلم خوب گوش داده ای، پاسخ سؤالات را بلدی و یک نفسِ راحت می کشی و بعد شروع می کنی به یک یک آنها پاسخ دادن. پاسخ بعضی سؤالات رو هم اگه خوب نمی دونی روش متمرکز می شی وفکر بیشتر می کنی.?
دومین حالت، ….. به سؤالات نگاه می کنی. بعضی هارو بلدی، بعضی ها رو هم نه. هرکدوم رو که بلدی می نویسی و اونهایی رو هم که بلد نیستی یا از خود درآوردی یک جوابی می دی (شانسی یا درست ازآب درمیاد یا نه.) یا که اصلا” جوابی نمیدی!!!!!!?
سومین حالت اینه که وقتی به سؤالات نگاه کردی و دیدی که بیشترش رو بلد نیستی، ورقه رو نصف و نیمه و یا کاملاً سفید پس می دی و جلسه رو خیلی زود ترک می کنی و ….?
چهارمین حالت که بدترین حالت ممکنه باشه اینه که از روی ورقه بغل دستیت طوری که کسی متوجه نباشه تقلب کنی?
از کدوم یک ازاین افراد هستی؟
عزیز من به همه روزهایی که مشکلات داشتی فکر کن.
مشکلات امتحان های زندگیه. چه بخوای و چه نخوای ممتحن این ورقه ها رو بارها جلوی روی تو می گذاره. می خوای جزو کدومیک از اونها باشی؟؟؟؟؟؟
اگه هر روز بامسیح راه بریم و زندگی کنیم، از هیچ امتحانی نخواهیم ترسید و تازه مثل بچه زرنگها از امتحان استقبال می کنیم. از روح القدس هم وقتی پُر باشیم، او سر امتحان به یاد ما خواهد آورد که چه کنیم.?
بیایید با هم خدا را بپرستیم و سرود شادمانی بسراییم. چون او وعده داده که درهرشرایطی با ماست و هرگز ما را ترک نمی کند.☘??

یادداشتی از خواهر گرامی مان ر.پ.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO