زندگی روزمره مسیحی

اگه در یه خانواده مسیحی فرزند خانواده بخواد دین دیگه ای به جز مسیحیت رو انتخاب کنه مثلاً مسلمان یا زرتشتی بشه، چه برخوردی باید باهاش کرد؟ یعنی خانواده باید بهش اجازه بده یا مجبورش کنه که مسیحی بمونه یا باهاش قطع رابطه کنه؟

رای بدهید

چنین برداشتی از مسیحیت به علت برخوردی که دیگر باورمندان عقاید و مذاهب با مرتدّین مذاهبشان عمل می کنند، بر می خیزد. اما ما مسیحیان در هر وضعی از جانب عیسی مسیح و کلام مقدسش دعوت شده ایم که همه را محبت کنیم و آنها را درک کنیم و به آنها فضا بدهیم تا انتخاب آزادی داشته باشند. مسیحیان در حین این که به ایمان خود یقین کامل دارند اما به آزادی مذهب و عقیده شدیداً پایبندند و به فرزندان خود این آزادی را می دهند تا راه خود را پیموده و انتخاب خود را داشته باشند. یک مسیحی نه فقط در برابر فرزندی که ایمانش را ترک کرده، بلکه مانند استاد و رهبر خویش عیسی مسیح، حتی برای دشمنانش دعای برکت و بخشش می کند. 

عیسی مسیح به ما یاد داده تا مانند استاد خویش برای لعن کنندگان خود برکت بطلبیم و دشمنان خود را محبت کنیم و چنانکه پدر آسمانی کامل است و به انسانها آزادی انتخاب داده، ما نیز برای آزادی انتخاب ارزش قائل شویم.

اما در اینجا لازم است این مسئله را ذکر کنم که یک خانواده مسیحی می بایست نمونه زیبایی از محبت مسیحایی باشد و اگر مسیح را واقعاً زندگی کرده باشد، هیچگاه فرزندانش ایمان او را منکر نخواهند شد. این تجربه سالیان سال بنده است که افرادی که واقعاً مسیح را پیروی و زندگی کرده اند، هیچگاه با چنین مشکلی برخورد نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO