خانوادۀ مسیحی

۵ دلیل برای اهمیت ازدواج در عصر حاضر- دلیل سوم: از دید خدا ازدواج زیباست

رای بدهید

۵ دلیل برای ازدواج در عصر حاضر

دلیل سوم: از دید خدا ازدواج زیباست

دلیل سوم اهمیت ازدواج ، این است که در نظر خدا زیبا دیده می شود. ازدواج را خدا آفریده و در نظر او زیباست. اولین ازدواج بین آدم و حوا بود.

با وجود اینکه آدم و حوا سقوط کردند، خدا آنها را همچنان برکت داد و اجازه داد تا ازدواج واصل و نسب خانوادگی آنها ادامه یابد. از طریق آدم و حوا بود که تمام نسل بشر به وجود آمد و اگر بنیاد ازدواج توسط خدا برقرار نمی‌شد، چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

خدا ازدواج را زیبا می‌بیند و ما هم باید به آن به همین صورت نگاه کنیم. همین به تنهایی ازدواج را باارزش می‌کند، زیرا برای خدا مهم است. حتی اگر دیدگاه متفاوتی در مورد ازدواج داری، حتماً می‌پذیری که خدا تا چه اندازه بر ازدواج  تأکید می‌ورزد.

او از طلاق متنفر است و اشتیاق زیادی دارد که هر رابطه ای بر او بنا شود. در حقیقت، یک رابطه تنها در صورتی می تواند در آزمون زمان دوام  بیاورد و خدا را جلال دهد که بر پایه او بنا شده باشد. همانطور که مشاهده می‌کنیم خدا ازدواج را آفرید و همین امر کافی است که برای ما هم امروزه مهم باشد.

اگرچه کتاب مقدس مدتها پیش نوشته شده، اما تعالیم آن برای دنیای امروز ما بی‌ربط نیست. بلکه به زندگی ما ارتباط زیادی دارد و برایمان مفید است. از طریق ازدواج ما تولد فرزندانمان را تجربه می‌کنیم که این نیز هدیه ای از طرف خدا است. خواست خدا این است که ازدواج تا وقتی  که  او همه  چیز را نو می‌سازد، به بقای خود ادامه دهد.

اگرچه این حقیقت دارد که در ابدیت ازدواجی صورت نمی‌پذیرد، اما نقش مهمی در دنیای کنونی ما دارد. به عنوان ایمانداران به مسیح نباید اهمیت ازدواج را در عصر حاضر نادیده بگیریم، همانطور که خدا از همان زمان که آن را آفریده تا کنون هرگز اهمیت ازدواج را نادیده نگرفته است.

نوشتۀ ویوین بریکر- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳

ترجمۀ ژاسمن پتروسیان مسیحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO