مشتاقان انجیل

من یک پسر ۱۴ساله مسلمانم از بچگی حس خوبی نسبت به حضرت عیسی داشتم اهنگ راجبش می ساختم در موردش تحقیق می کردم حتی یه صلیب ساخته بودم من یه دعا دارم که مسلمان بودم گفتم براورده نشد ناگفته نمونه من قرار بود برای دعام خیلی کارای خوب کنم ولی تقریبا یکم انجام دادم امروز دیگه مسیحی شدم و دعای نجات رو چند بار خونمون خوندم همه چیزو قبول کردم و من دو روز وقت دادم به خودم که همه کارهای خوب مسیحیا رو انجام بدم و به خودم وقت دادم تا دوروز دیگه اینکارارو انجام بدم و مسیحی باشم اگه بعد دو روز یعنی روز سوم بیدار شدم و دیدم دعام مستجاب شده واقعاً به حضرت عیسی اعتقاد پیدا می کنم و تا آخر عمرم مسیحی میمونم ????امین

رای بدهید

دوست عزیزم سلام و روزتون به خیر و خوشی،

از اینکه مایل به پیروی از عیسی مسیح هستید، بسیار خوشوقتیم. اما باید این توضیح را بدهم که عیسی مسیح هیچوقت به هیچکس وعده نداده که هر وقت هر چه خواستند برایشان تدارک ببیند. برعکس باید بگویم عیسی مسیح فرمود: هر که می خواهد از عقب من آیدT می باید صلیب خود را برداشته و نفس خود را انکار کند.

اگر آماده اید از همه چیز خود بخاطر شناخت و پیروی از عیسی مسیح بگذرید و فدا کنید و با ایثار و تحمل بسیاری از زحمات و سختی ها عیسی مسیح خداوند را که شایسته پرستش و پیروی ماست، دنبال کنید، در اینصورت به خانواده الهی همیشه خوش آمدید.

شاد و تندرست و پیروز باشید،

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO