پیام های کشیش جلیل سپهر

در جای صحیح با روش صحیح جویای برکات خدا باش

رای بدهید

در جای صحیح با روش صحیح جویای برکات خدا باش

خرس های قطبی روزانه چندین کیلومتر راه می روند تا خوراک پیدا کنند اما وقتی بزرگ تر شدند به تجربه می فهمند با زیاد راه رفتن بر روی یخ و برف هیچ گونه غذایی پیدا نمی کنند بلکه غذای آن ها در زیر یخ هاست.

پس به دنبال سوراخی می گردند که شیرهای دریایی مجبورند برای نفس کشیدن از آن جا بیرون بیایند. خرس ها کم کم به طور غریزی می فهمند که با صبر و متانت و بدون غر زدن و نعره کشیدن و ناله کردن، ساعت ها بالای سر آن سوراخ بدون کوچک ترین حرکتی بایستند تا شیرهای دریایی بیرون بیایند و همین که احساس می کنند آن ها به سوراخ نزدیک می شوند با تمام قدرت آمادۀ شکار می شوند و برای چندین روز دلی از عزا در می آورند.

ما هم گاهی با تلاش های بی ثمر انسانی در جاهای اشتباهی به دنبال برکات خدا می گردیم. زیاد تلاش می کنیم. دائماً غر می زنیم، ناله می کنیم و به هر دری زده و از زمین و آسمان می نالیم. در حالی که برکات خدا در زیر پای ماست و باید مکان خاصی که می تواند برکت خدا در زندگی مان جاری شود را پیدا کنیم و بایستیم و با صبر انتظار بکشیم .

باور کنید وعدۀ برکات و نیکویی و رحمت های خدا برای تزئین کتاب مقدس و موضوع سخنرانی واعظین و تدریس معلمین نوشته نشده بلکه برای جاری شدن در زندگی منتظرین خداست. و حتماً تحقق خواهد یافت اگر در جایگاه مناسب خود در خداوند بایستیم.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO