پیام های کشیش جلیل سپهر

چگونه از ترس رهایی یابیم؟

رای بدهید

چگونه از ترس رهایی یابیم؟

وقتی موسی 12 نفر برای شناسایی کنعان فرستاد 10نفر گفتند: ما نمی توانیم بر آن ها پیروز شویم زیرا از ما قوی‌ترند. آن ها مردان غول پیکرند و ما در نظر خودمان و ایشان مانند ملخ بودیم. (اعداد 13: 33)

طبیعتا هر انسانی از چیزی می ترسد که آن را از خودش قوی تر می داند.
اگر از شیطان می ترسد شیطان را قوی تر از خودش می داند
اگر از گناه می ترسد گناه را از بخشش خدا بزرگ تر می داند
اگر از مهاجم و دشمن می ترسد آن ها را قوی تر از خودش می داند
اگر از آینده می ترسد چون در خودش قدرتی برای تغییر آن نمی بیند.

اصل مهم پیروزی بر مشکلات در نوع نگاهی است که شما به خودتان دارید. مگر می شود خودتان را در برابر مشکلات در حد یک ملخ ببینید و بتوانید به پیروز شدن فکر کنید؟ مشکل شما بزرگی مشکلاتتان نیست مشکل شما کوچک دیدن خودتان است.

هدف شرارت دنیا تزریق افکار تحقیر آمیزی است که شما خودتان را نسل سوخته و خاکستر شده و قربانی و بازنده و کیش و مات شده در شطرنج زندگی بدانید تا بگویید: مشکلات غول است و من ملخـم!

درمان چیست ؟
درمان تأسف و اشک و آه و نوحه های داخلی و ناله های بیرونی نیست. درمان شما به دست آوردن اعتماد بنفسی است که با هزاران ترفند و برنامه های مهندسی شده از شما گرفته اند.

شما می توانید لعنت “ملخ دانستن خود در برابر غول مشکلات” را به وسیلۀ ایمان به خدایی که جلیات های غول پیکر را در برابر داودهای کوچک به زمین انداخت، از ذهن تان بیرون کنید. مسیح فرمود اگر بمن ایمان بیاورید قادر خواهید بود کارهایی بزرگ تر از آن چه تابه حال از من دیده اید را انجام بدهید.

اعتماد به نفس زمانی می آید که ایمان و احترام خدای مقتدری را که پدر شما است به قلبتان وارد کنید و یقین بدانید کسی که در درون شماست بی نهایت بزرگ تر از آن کسی است که در این دنیای شرارت وجود دارد. (اول یوحنا 4: 4)

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO