خانوادۀ مسیحیزندگی روزمره مسیحیسؤالات رایج

یک زوج مسیحی در رابطۀ جنسی، مجاز به انجام چه کارهایی هستند؟

2.1/5 - (42 امتیاز)

یک زوج مسیحی در رابطۀ جنسی، مجاز به انجام چه کارهایی هستند؟

کتاب مقدس می گوید که «به ازدواج خود و به عهد و پيمانی كه بسته‌ايد وفادار باشيد، و پيوند زناشويی‌تان را از آلودگی دور نگاه داريد، زيرا خدا افراد فاسد و زناكار را حتماً مجازات خواهد كرد» (عبرانیان فصل 13 آیه 4). کتاب مقدس هرگز نمی گوید که زن و شوهر اجازه انجام چه کارهایی را در رابطه جنسی دارند یا ندارند. به شوهران و زنان یاد داده می شود که « بنابراين، شما زوج ها از رابطۀ زناشويی با يكديگر پرهيز نكنيد، مگر برای مدتی محدود و با توافق طرفين» (اول قرنتیان فصل 7 آیه 5). این آیه به احتمال قوی اشاره به یک اصل در رابطه جنسی دارد. هر چه که انجام شود، باید با توافق دو طرف باشد. هیچ کدام نباید کاری را انجام دهند که نسبت به آن احساس راحتی ندارند و یا فکر می کنند اشتباه است. اگر زن و شوهری هر دو موافقت کنند که می خواهند روشی را تجربه کنند (مثلا رابطه جنسی از راه دهان، حالت های بدنی مختلف، و یا اسباب بازی های جنسی)، در این موارد کتاب مقدس دلیلی ارائه نداده که یک زوج نمی توانند این روش ها را تجربه کنند.

اما چند چیز هست که هیچ وقت اجازۀ آن ها به یک زوج داده نشده است. این که با افراد دیگر وارد رابطه جنسی شوند، عوض کردن همسر بطور موقت، رابطۀ جنسی سه یا چهار نفره و غیره زنا محسوب می شود (غلاطیان فصل 5 آیه 19؛ افسسیان فصل 5 آیه 3؛ کولسیان فصل 3 آیه 5؛ اول تسالونیکیان فصل 4 آیه 3). زنا گناه است حتی اگر همسر اجازۀ آن را بدهد و یا آن را تأیید کند و یا در آن شرکت کند. پورنوگرافی «شهوت جسم و شهوت چشم» است (اول یوحنا فصل 2 آیه 16) و بنابراین از نظر خدا محکوم است. یک زن و شوهر هرگز نباید پورنوگرافی را به رابطه زناشویی راه بدهند. به غیر از این ها تا جایی که با رضایت هر دو طرف باشد چیز دیگری نیست که کتاب مقدس بطور خاص آن را در رابطۀ جنسی زن و شوهر ممنوع کرده باشد.

برگرفته از وب سایت: www.gotquestions.org

‫4 دیدگاه ها

  1. چه جالب ، رابطه دهانی !
    خجالت هم نمی کشید ؟
    دهانی که بایستی در ستایش خداوند باز بشه میشه وسیله ای برای ارضای هوس های جسم ؟
    فرهنگ کتاب مقدسی ترویج می کنید ؟

    1. دوست عزیز سلام و روز شما به خیر و خوشی،
      پاسخ این سؤال مربوط به رابطۀ جنسی در زندگی زناشویی است و ربطی به فرهنگ کتاب مقدسی ندارد و مسئله هوس بازی نیست و این واقعیتی است که در جامعۀ کلیسایی امروز ما صحبت از سکس و رابطۀ جنسی یک تابو است، با این که اشاره به رابطۀ جنسی در ازدواج می باشد و در این مقاله اشاره شده که در صورتی که زن و شوهر با یکدیگر موافقت داشته باشند می توانند از این گونه رابطۀ جنسی نیز لذت ببرند و در کتاب مقدس هیچ گونه مخالفتی با این موضوع نشده.
      پرپاسخ

  2. فقط بایستی تاسف خورد برای این مطلب
    حکم هم میدید برای خودتون ؟
    خانه ی خدا رو مغاره ی هوس ها نمودید ؟

    1. دوست عزیز کامکار سلام و روز شما به خیر،
      پاسخ این سؤال مربوط به رابطۀ جنسی در زندگی زناشویی است و ربطی به روابط کلیسایی ندارد و مسئله هوس بازی نیست و این واقعیتی است که در جامعۀ کلیسایی امروز ما صحبت از سکس و رابطۀ جنسی یک تابو است، با این که اشاره به رابطۀ جنسی در ازدواج می باشد.
      پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO