پیام های کشیش جلیل سپهر

شفای زخم های سرزمینم ایران

رای بدهید

شفای زخم های سرزمینم ایران:

ایران من امروز زخمی ست. زخمی که نه بخیه شده و نه بسته شده و نه مرحمی بر رویش گذاشته شده است.

ایران من امروز تنور شعله وری ست که هرکس در هر اسم و مقام و عنوانی فقط نان منافع خودش را به این تنور می چسباند.

ایران من امروز آهوی شکار شده ای ست که از بد روزگار در بیشه ای بر زمین افتاده و هر کس سهم خود را از آن با چنگ و دندان می درد.

ایران من امروز ماشین تصادف کرده ای در جاده پر پیچ و خم زندگی ست که بعضی رهگذران فاقد شرافت متناسب با امکاناتشان قطعه ای از آن را به یغما می برند.

ایران من امروز فریاد نشنیده ای ست که رسانه های خبری دنیا فقط قسمتی از صدایش را که مناسب پیروزی بر رقیبانشان باشد را پخش می کنند.

روی سخنم با خودم و با توست.
همه ما مسئولیم. از بقال گمنام سرکوچه که احتکار می کند گرفته تا هنرمند نماهای سفارشی و سلبریتی هایی نمایشی یک بار مصرف.

از شخصیت های پشت پرده با اختلاس های سرسام آور تا مدیرانی که با حقوق های نجومی نقش دایه مهربان تر از مادر را ایفا می کنند و با وعده هایشان بر روی جراحتش فقط چسب زخم می گذارند.

همه ما مقصریم:
از من که فقط دنبال مهر خروجی از کشور بر روی پاسپورتم بودم تا تو که دنبال مقام و نفوذ در هرم قدرت و به دست آوردن کاخ های لواسان و ویلاهای لب دریای خزر بودی.

از آن بی سوادی که نمی دانست با دست راستش شعار بدهد یا دست چپش تا تو که خودت را تحصیل کرده فرنگ و روشنفکر مکتب مارکس و لنین و چگوارا و آلنده و فدایی و توده ای و مجاهد می دانی.

از تجـزیه طلبان فرصت طلبی که برای تکه تکه کردن این سرزمین، دندان تیز کرده اند، گرفته تا تو که خودت را عضو نهضت آزادی ملی و مذهبی می دانی و ادعای دفاع از دین و میهن پرستی ات سقف آسمان را سوراخ کرده بود.

و حالا این ایران است. سرزمینی که جواب یک جرعه آبش گلوله ست.

درمان چیست؟
کلام خدا می فرماید:
“اگر کسانی که به اسم من نامیده شده‌اند متواضع شوند، و دعا کرده، طالب حضور من باشند، و از راه های بد خویش بازگشت نمایند، آنگاه من از آسمان اجابت خواهم فرمود، و گناهان ایشان را خواهم آمرزید و سرزمین ایشان را شفا خواهم داد.” (دوم تواریخ ۷: ۱۴) آمین.

جلیل سپهر

@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO