پیام های کشیش جلیل سپهرزندگی روزمره مسیحی

«عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»

4.6/5 - (5 امتیاز)

«عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»

عده ای با آمدنشان به زندگی ما باعث برکت مان می شوند و عده ای هم با رفتنشان ما را چندین برابر برکت می دهند! «این مفیدترین و لازم ترین درسی ست که برای شفای روابط مان باید یاد بگیریم».

امروز اگر دوست یا همکارتان ناجوانمردی کرده. اگر فامیل تان کم لطفی کرده. اگر کسی که به او خدمت کرده اید بی معرفتی کرده و حتی شخصی که خیلی رویش حساب می کردید بی وفایی کرده. صد البته که درد دارید. اشک می ریزید. احساس رنج و شکسته شدن می کنید. دچار خونریزی های عاطفی شده اید و دوران بینهایت سخت و آزاردهنده ای را می گذرانید.
«اما ایمان داشته باشید خدا این را می بیند و بی تفاوت نمی ماند.»

لطفاً هیچ تصمیمی در شرایط خشم و دل شکستگی نگیرید چون بیشترین ضربه ممکن را می خورید.

برای خیلی کسانی که در این شرایط تصمیم گرفتند. زد و خورد کردند. انتقام گرفتند. رابطه را قطع کردند. طلاق گرفتند. شغل شان را ترک کردند و یا در حین خودکشی پشیمان شدند و دیگر فرصت بازگشت وجود نداشت. زیرا تصمیمات بدون محاسبه شما را وارد منطقه بدون بازگشت می سازد.

فعلاً صبر کنید و در فرصت مناسب به وسیله باورهایتان به نتیجه نهایی و ثمرۀ طولانی مدت شرایط تان نگاه کنید و با دعا و دریافت هدایت روح خدا و مشورت با مشاورین ذیربط به موضوعی که دارید فکر کنید و بعد از آرام شدن یک تصمیم قطعی و نهایی بگیرید.

قبول این مطلب برای یوسف که گرفتار ناجوانمردی برادران و تحقیر و توطئه هاست ساده نبود. برای شما هم ساده نیست . ولی صبر کنید.

وقتی یوسف به مقام دوم مصر رسید فهمید که برای موفقیتش:
ناجوانمردی برادران
فروختنش به دیگران
توطئه زن فاسد فوطیفار
گرفتار تهمت ناروا شدن
افتادنش به زندان
بی وفایی دوستانش
و حتی شرایط سخت خشک سالی پیش رویش
همه و همه برایش باعث برکت او بود و خدا از هر سختی و زحمتش مانند یک پله مستحکم برای رسیدنش به اوج موفقیت استفاده کرد.

با ایمان می گویم شما هم اگر مانند یوسف با ایمان و رؤیای الهی زندگی کنید یقیناً روزی خواهید گفت: بله همه آنانی که وفادارانه کنارم ماندن و همه آنانی که با بی وفایی ترکم کردند، هر دو باعث برکت و موفقیت من شدند.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO