پاسخ به اسلام

بنده یک مسلمان هستم و از شهر قم به شما این پیام را می فرستم. حقیقت امر این است که بنده در حال نگارش مقاله ای هستم که در بخشی از آن باید به معجزه حضرت عیسی علیه السلام که در قرآن آمده است اشاره کنم. اینکه ایشان برای اثبات پیامبری خود پرنده ای را از گل می سازد و به اذن خداوند آن پرنده به پرواز در می آید. این داستان در آیه 49 سوره آل عمران بیان شده است. خواستم ببینم در کتاب مقدس و یا سایر متونی که از حضرت عیسی نقل شده این مطلب آمده است یا نه؟ سؤال بعد اینکه به طور کلی برای ما فارسی زبانان کتابی هست که شبیه ایندکس باشد و نمایه و فهرست مطالبی که در کتاب مقدس آمده را گفته باشد یا نه.؟ اگر نبود یک منبع انگلیسی هم معرفی کنید بسیار ممنونم. از اینکه امشب به چنین سایتی رسیدم بسیار خرسندم و امیدوارم سلامت باشید! تشکر از شما

5/5 - (2 امتیاز)

مطلبی که در رابطه با معجزه عیسی مسیح در آفرینش پرنده ای از گل به آن اشاره کرده اید، در یکی از کتب جعلی قرون بعد از رسولان مسیح نگارش یافته که به آپوکریفای عهد جدید معروف می باشد و نویسنده قرآن این مطلب را از این کتب اقتباس کرده است!

کتبی که به عنوان کتب مرجع برای کسب اطلاعات در باره کتاب مقدس، مایل به دریافت آن هستید، عبارتند از:

1- راهنمای کتاب مقدس در قطع کوچک و استاندارد که  از انتشارات 222 از طریق مراجعه به وب سایت www.222publications.com می توانید بصورت آنلاین سفارش دهید.

2- کتاب دایرة المعارف کتاب مقدس از انتشارات روز نو (روبروی دانشگاه تهران)

شاد و کامیاب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO