خانوادۀ مسیحیسؤالات کاربران

من یک همجنس‌گرا هستم. نظر مسیحیان در این باره چیست؟ آیا به عنوان یک همجنس‌گرا می‌توانم نجات مسیح را تجربه کنم؟

5/5 - (1 امتیاز)

من یک همجنس‌گرا هستم. نظر مسیحیان در این باره چیست؟ آیا به عنوان یک همجنس‌گرا می‌توانم نجات مسیح را تجربه کنم؟

آنچه در کلام خدا می‌خوانیم این است که خدا انسان را از نظر بیولوژیکی به شکل مرد و زن آفریده. بدن مرد و زن به نوعی آفریده شده که توان فرزندآوری از طریق رابطۀ جنسیِ سالم را داشته باشند تا تشکیل خانواده داده و در این خانواده با داشتن رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمی با یکدیگر رشد کنند و اجتماع بشری را تشکیل دهند.

بنابرین از دیدگاه کلام خدا و ایمان مسیحی، همجنس‌گرایی نوعی اختلال در وجود انسان به شمار می‌آید. این اختلال می‌تواند به صورت ژنتیک (وراثتی)، احساسی، روحی و روانی به وجود آمده باشد. و نیز می‌تواند چنین احساسی در اثر برخوردهای بیمارگونۀ اجتماعی چه در خانواده و چه در محیط اطراف در اشخاص پدید آمده باشد.

تجربه نشان داده که افرادی بوده‌اند که با ایمان آوردن به مسیح در حالی که تحت مراقبت‌ها و مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای توسط روان‌درمان‌های مسیحی قرار گرفته‌اند، از این‌گونه اختلالات رهایی یافته و به زندگی عادی خود با شادی و شعف بسیار ادامه داده‌اند.

اینان کسانی بوده‌اند که در نهایت ،خانواده‌هایی زیبا تشکیل داده‌اند و در جامعه رشد کرده و ثمر آورده‌اند.

ما به عنوان مسیحیانی که کتاب مقدس را مرجع ایمان و عمل خود می‌دانیم، در حالی که این‌گونه اشخاص را در کلیساهای خود با محبت مسیحایی پذیرا هستیم و به آنها عشق می‌ورزیم، تلاش می‌کنیم که با همکاری کارشناسان مسیحی در این امور، به یاری آنها بشتابیم. و نیز هرگز به خود اجازه نمی‌دهیم که به چنین اشخاصی با دید تحقیرآمیز نگاه کنیم.

پاسخ ما به این سؤال شما که آیا یک همجنس‌گرا می‌تواند به مسیح ایمان بیاورد و نجات یابد این است که صددرصد و به طور یقین هر کس که به خداوندی عیسای مسیح اعتراف می‌کند و به قربانی او بر صلیب و رستاخیزش پس از مرگ ایمان آورد، نجات را دریافت می‌کند و حیات جاودانی را از همین اکنون دریافت می‌کند. خدای پدر با فرستادن عیسای مسیح به این جهان مایل است تمام مردم به نجات او نائل آیند.

گاهی اوقات وقتی شخص با مسیح ملاقات زنده داشته و با او زندگی کرده، رابطه‌ای صمیمانه و عمیق با او و کلام او (یعنی رابطه ای دو جانبه) برقرار نموده و آرام آرام به وسیلۀ مکاشفۀ کلام خدا و به قدرت روح او در یک فرایند پیش‌رونده و تحت حمایت و پشتیبانی یک گروه کلیسایی که در آن احساس گرمای خانواده وجود داشته، توانسته از چنین وضعیتی رهایی یابد.

چنین اشخاصی توانسته‌اند وسیله‌ای در دستان خدا باشند تا دیگران را با محبت مسیحایی آشنا ساخته‌ و حتی باعث دگرگونی زندگی دوستان خود که در شرایط همانند قرار داشته‌اند، بشوند.

در حالی که برای شما دعا می‌کنیم، آرزوی ما این است که هر روزه در اثر قدم‌های مسیح گام بردارید و هر روزه با او رابطه‌ای عمیق و صمیمی برقرار کنید تا در نهایت شفا و احیای روح خدا را در خود تجربه کنید.

به منظور درک بیشتر هدف خدا از ایجاد خانواده به وسیلۀ آفریدن مرد و زن و اهمیت آن، به لینک زیر در همین وب سایت مراجعه فرمایید:

ازدواج، پیوندی ناگسستنی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO