پیام های کشیش جلیل سپهر

ماه قدردانی از خدمات شبانان

رای بدهید

ماه قدردانی از خدمات شبانان

ماه اکتبر زمان قدردانی از زحمات شبانان و خادمین عزیز است که یک سال دیگر با امانت‌داری ما و خانواده‌مان را وفادارانه خدمت کرده‌اند .

کلام خدا می‌فرماید: «به شما شبانانی موافق دل خود خواهم داد که شما را با معرفت و حکمت خدمت کنند» (ارمیا ۱۵:۳).

یکی از زیباترین صحنه‌هایی که مفهوم شبانان موافق دل خدا را به تصویر می‌کشد کاهنانی هستند که صندوق کلام خدا را بر دوش گرفته و با جرأت و دلیری وارد رودخانۀ پر از موج اردن شدند تا جریان هلاک‌کنندۀ سیل قطع شود و ساعت‌ها در وسط رودخانه با تحمّل وزن صندوق کلام خدا بدون غرغر و شکایت و خم به ابرو آوردن ایستادند تا تمامی قوم خدا به‌سلامتی به کنارۀ دیگر عبور کنند (یوشع ۱۵:۳-۱۷).

نمی‌دانیم آیا کسی برگشت از آنها تشکر کند و به آنها گفت مرسی که اینقدر ایستادید تا من و خانواده‌ام به سلامتی عبور کنیم یا نه؟ کلام خدا می‌فرماید:
«همۀ شبانانی که موافق دل خدا به نیکویی شبانی کرده‌اند، لایق حرمت مضاعف می‌باشند مخصوصاً خادمینی کـه برای خدمتشان جفا می‌بینند و زحمت می‌کشند» (اول تیموتائوس ۱۷:۵).

خادمین عزیز خسته نباشید. از همۀ زحمات شما سپاسگزاریم و برایتان دعا می‌کینم تا مانند موسی دست‌های امید و رؤیایتان در قلّۀ کوه رفیدیم بلند باشد تا خانوادۀ الهی در جنگ روحانی با عمالیق دنیای شرارت، پیروزمند و سربلند باشد. دوستتان داریم و خدارا صمیمانه برای وجودتان شکر می‌کنیم.

جلیل سپهر

@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO