خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعادعا و پرستش

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: هدیۀ یادگاری (روز نوزدهم)

رای بدهید

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: هدیۀ یادگاری (روز نوزدهم)

اعمال 10: 4

* در گذشته درسی داشتیم که موضوع آن: “دعاهای ما هرگز از بین نمی رود.” بود. یادتان هست؟ درس امروز نیز به نوعی اشاره ای به آن درس دارد.

* هرگز به توانایی خدا در پاسخ دادن به دعاهای ما در هر زمان، هر جا و به هر نوعی که او می خواهد، شک نکنیم. او حتی می تواند بارها جواب دعای ما را بدهد!

* نمی توانیم از خدا بخواهیم که 100% به درخواست های ما در وقت و زمان و مکان مورد علاقۀ خودمان پاسخ دهد ولی این که خدا به درخواست های ما پاسخ می دهد، شکی نیست.

*مادری 12 بچه داشت و مسلماً مشغلۀ کاری زیادی هم داشت. ولی این زن هر روز پس از هر وعدۀ غذایی که آماده می کرد، به اتاقش می رفت و زانو زده برای 12 فرزندش با صدای بلند، نام به نام دعا می کرد تا با مسیح قدم بزنند.

* وقتی این زن به روزهای آخر عمر خود رسید، روزی همۀ بچه هایش را دور بستر خود جمع کرد و به آن ها گفت : من در حال رحلت هستم ولی قدرت دعاهای من از زندگی تک تک شما عبور می کند. این  اتفاق 15 سال پیش اتفاق افتاد و 6 فرزند از 12 فرزندش، مسیح را به عنوان نجات دهندۀ خود پذیرفتند. اما اکنون پس از گذشت 15 سال، ده فرزند او به مسیح ایمان آورده اند و 2 فرزند او هنوز تسلیم ایمان به مسیح نشده اند. قابل توجه است که پسر ارشد این خانواده از طریق خوابی که همسایه دیده بود، ایمان آورد.

* نویسنده می گوید من حساب کردم که در زمان رحلت این زن پسر ارشدش 77 ساله بود. پس این زن 84.315 بار برای فرزند ارشدش با دعاهایش هدیۀ یادگاری به خداوند تقدیم کرده بود.

* اگر ما با ایمان زندگی کنیم قربانی دعاهای ما تبدیل به قربانی پرستش می شوند.

* همیشه این را بدانیم که خدا پاسخ دعاهای ما را تا به ابد می دهد!

نوشتۀ مارک بَتِرسون

ترجمۀ آرمینه باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO