مشتاقان انجیل

.سلام، وقت بخیر. من حدودا ۲ ماهی هستش که ایمان آوردم و با توجه به محدودیت ها در ایران گرایش خودم به مسیحیت رو آشکار نکردم و همیشه بصورت تکی انجیل و دعا می‌خوانم و به کلیسا میرم. من متوجه شدم که برای مسیحی شدن حتماً باید غسل تعمید انجام شود و با توجه به محدودیت در تهران برای انجام این کار من این کار رو بصورت تنهایی و در استخر انجام دادم که ابتدا دعا کردم و شهادت به وجود عیسی مسیح به عنوان خداوند زنده دادم و سپس در آب فرو رفتم. می خواستم ببینم این کار من صحیح بوده یا اینکه من حتماً باید در .کلیسا غسل تعمید داده شوم تا به عنوان مسیحی قبول شوم؟ با تشکر

رای بدهید

دوست عزیز سلام و روز به خیر،

از اشتیاق شما برای پیروی از خداوند ما عیسی مسیح بسیار خوشوقتیم و دعای ما این است که در آن شرایط سخت و دشوار بتوانید مانند ستارگان در دنیای تاریک ما بدرخشید.

تعمید آب می بایست در حضور شاهدان صورت پذیرد و شخص در حضور شاهدان اعتراف به ایمان خود بکند و در ضمن در هیچ جای کتاب مقدس شاهد این نیستیم که شخصی خودش را تعمید دهد، بلکه همیشه شخصی که از نظر روحانی بلوغ دارد مانند یحیی تعمید دهنده و یا پولس رسول و یا رسولان مسیح و کشیشان دیگر افرادی را که ایمان قلبی می آوردند در آب تعمید می دادند. پس تعمید آب می بایست در حضور شاهدان باشد و توسط یک شخصی بالغ روحانی این مراسم اجرا گردد.

جهت اطلاعات بیشتر و کمک و راهنمایی شما، آدرس ایمیل شما را برای تیم پیگیری پرپاسخ ارسال می دارم تا تماسهای لازم با شما برقرار شود. لطفاً پس از دریافت ایمیل از تیم پیگیری، سریعاً به ایمیل ایشان پاسخ دهید.

در محبت مسیحایی،

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO