پیام های کشیش جلیل سپهر

فرصت را دریابید این روزها از شریر است (افسسیان 5: 16)

رای بدهید

فرصت را دریابید این روزها از شریر است (افسسیان 5: 16)

منتظر تصمیم دیگران برای تغییر شرایطت نباش. قرار نیست کسی شرایط مالی و زمانی و موقعیتی حساب کتاب شدۀ خودش را به نفع تو تغییر دهد.
“این اتلاف وقت است”

منتظر تغییر شخصیت و بالارفتن سطح شعور و شرف و شکوفایی اخلاقی و تبدیل روحی و روانی آدم های منفی اطرافت نباش. آنها دقیقاً همان چیزی هستند که سالهاست انتخابش کرده اند و با آن لذت می برند.
“این اتلاف وقت است”

منتظر ظهور هیچ شخص عادلی که بیاید حقوق عادلانه ات را به تو بدهد نباش. این غول برآورندۀ آرزوها هرگز از چراغ جادوی تخیلاتت بیرون نمی آید.
“این اتلاف وقت است”

منتظر شانس و اقبال و تاس آوردن و برگشتن ورق سرنوشت و تغییرات شرایط بیرونی نباش. یک عمرست که دنیا بر پاشنۀ ظلم و ستم می چرخد.
“این اتلاف وقت است”

منتظر انجام معجزاتی که ایمانش را نداری. منتظر ریخته شدن روح خدا تا زمانی که آمادۀ دریافتش نیستی. منتظر خلقت تازه تا وقتی که نَفَس زنده کنندۀ عیسی مسیح که به عنوان کلمۀ خدا اقتدار تبدیل زندگی ها را دارد، بر تو ندميده، نباش.
“این اتلاف وقت است”

تمام تغییر و تبدیل و تحول و سعادت و خوشبختی و رضامندی و معجزات و جاری شدن روح خدا و تحقق رؤیاهای الهی در زندگی ات منتظر تصمیم تو برای باز کردن درب قلبت و دعوت کردن خدا به پادشاهی دلت می باشد.

او فرمود: «اینک بر درب قلبت ایستاده می کوبم. اگر باز کنی داخل می شوم.» (مکاشفه 3: 20)

در نتیجه:
تنها و تنها منتظر به خود آمدن خودت باش و نه هیچ کس دیگر. زیرا ثمرات به خود آمدن هرکسی شامل حال خودش می شود. نه من و تو. هرگز منتظر تغییرات بیرونی نباش. این بدترین نوع تلف کردن فرصت های زندگی ست!

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO