پیام های کشیش جلیل سپهر

پیام صعود مسیح: انتخاب برکت و لعنت با ما است!

رای بدهید


پیام صعود مسیح: انتخاب برکت و لعنت با ما است!

صعود پر جلال عیسی مسیح بر شما مبارک باد

در روز صعود، مسیح در حین برکت دادن شاگردان از آن ها جدا شد (لوقا 24: 51).

این چه برکتی بود که شاگردان در این سه سال و نیم قدم زدن با مسیح هنوز نیافته بودند؟

شاگردان تا به حال در کنار مسیح فقط تعلیم می گرفتند و ادعای ایمان می کردند. اما حالا مسیح به آسمان برمی گشت و آن ها باید وارد صحنه شده و آن چه تعلیم گرفته بودند را زندگی می کردند و ایمان تئوری را به ایمان عملی تبدیل می کردند. بدین خاطر مسیح آن ها را برای چنین شرایطی برکت داد.

همۀ ما به این برکت نیازمندیم تا ایمان و ادعا و دانش مان را عملاً زندگی کنیم و مسئولیت نوع انتخابمان برای شرایطی که داریم را بپذیریم . طبیعی است که اتفاقات خیر از جانب خدا و اتفاقات شرّ از جانب شریر می آید ولی هیچ لعنت و هیچ برکتی بدون انتخاب و اجازۀ ما وارد زندگی مان نمی گردد. کلام خدا می گوید خدا برکت و لعنت و موت و حیات را پیش روی شما گذاشته و می گوید برکت و حیات را انتخاب کن (تثنیه 30: 19)

مادامی که مسئولیت همۀ لعنت ها را به شریر و همۀ برکت ها را به خدا نسبت بدهیم و اراده و انتخاب خودمان را نادیده بگیریم، وضع همین است. برای تغییر لعنت ها به برکت ها نیاز به یک انتخاب مسئولانه داریم.

برکت یک اتفاق نیست برکت یک انتخاب است. لعنت هم یک تقدیر نیست بلکه یک انتخاب است. تا زمانی که گرفتار ترس از چشم زخم و بخت بسته و ما را جادو کردند باشیم همین را دریافت می کنیم. چون در باور مان منتظر چنین اتفاقاتی هستیم.

از کوزه همان برون تراود که در اوست. اگر امروز انتخاب کنید خدای متبارک که سرچشمۀ برکات است، وارد زندگی شما شود، آن وقت خواهید دید که از کوزۀ زندگی شما هم همان برکتی می تراود که انتخاب کرده اید در شما باشد.
برکت صعود مسیح برشما باد .

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO