اعتقادات اشتباه

نظر مسیحیت درمورد تناسخ ارواح چیست ؟ و آیا درکتاب مقدس دراین مورد صحبت شده؟

5/5 - (2 امتیاز)

مسیحیت معتقد است که انسان پس از مرگ هویتش حفظ می شود و هویت خود را از دست نمی دهد. فلسفه تناسخ ایراد بزرگی دارد و آن این است که اولا" شخص را در حالت ترس نگه می دارد و این کاری است که شیطان در شخص ایجاد می کند. کلام خدا می گوید: خدا روح ترس را به ما نداده است. در مسیحیت ما با ترس زندگی نمی کنیم. شخصی که به تناسخ اعتقاد دارد، همیشه در این ترس قرار دارد که بخاطر اعمال بدش تبدیل به حیوان و یا جانور و یا موجودی پست تر نشود و در ضمن شخصی که به تناسخ اعتقاد دارد، بالآخره برایش روشن نیست که هویت اصلی او چیست؟ آیا انسان است و یا موجودی دیگر و یا تبدیل به موجودی دیگر خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که کتاب مقدس مسیحیان به ما نشان می دهد که شخص پس از مرگ و در روز قیامش از مردگان هویتش حفظ می شود و بدنی پرجلال و پرشکوه خواهد یافت اما با حفظ تمامیت و هویت خود یعنی تبدیل به یک شخصیت کاملا" متفاوت نمی شود!

یک دیدگاه

  1. پر جلال باد نام قدوس عیسی مسیح .آن عزیزی که سوال کردند که براشون دعا گرفتن .ایشان که ایمان دارند که در نام عیسی مسیح می‌توان هر نیروی اهریمنی رو از وجود وزندگیمون خارج کنیم .بهتر قبلشون رو به خداوند بدهند خداوند قبلشون رو لمس کنه ونجات پیداکنند ونور وارد زندگیشون بشه ‌خودشون پر بشن از قدرت روح القدس آنوقت هرگز هیچ نیروی شیطانی نمیتواند وارد روح وزندگی ایشان بشود آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO