پیام های کشیش جلیل سپهر

روز پدر بر همۀ پدران عزیز مبارک باد

رای بدهید

روز پدر بر همۀ پدران عزیز مبارک باد

شکرگزاری‌ها و قوّت و اعمال عجیبی که خداوند برای ما کرده است را برای نسل آینده بیان می‌کنیم. تا نسل آینده آنها را بدانند و به فرزندان خودشان بیان کنند (مزمور ۴:۷۸-۶).

خدا را صمیمانه شکر می‌کنم برای پدرانی که هر چند به‌جهت زنده ماندن با صدها مشکل و مانع و درد و رنج درگیرند ولی هنوز طعم و معنی و هدف زندگی را از یاد نبرده و از مرز “من بودن”ها به سرزمین “ما بودن”ها رسیده و به فرزندانشان آموخته‌اند که در تاریکی شب‌های سرد به تابش کِرمِ شب‌تاب قانع نشوند زیرا که صبح امید خواهد رسید و آفتاب عدالت طلوع خواهد کرد و بر بال‌هایش شفا خواهد بود (ملاکی ۲:۴).

به‌راستی ما پدران چه ارزش‌ها و باورهایی را به نسل آینده منتقل می‌کنیم؟ نسل فردا نیازمند انسانیتی است که بتواند عطر و طعم انسان بودنش را در لابلای چرخ دندۀ ماشین و آهن و حاکمیت ربات‌ها و تکنولوژی هوشمند و هوش مصنوعی و دنیای مجازی حفظ کند.

لطفاً امروز چگونه زیستن در قوّت و اعمال عجیب خدا را از فرزندانتان دریغ نکنید. آنها فردا برای درک ارزش‌های انسانی هیچ منشاء تأثیرگزاری غیر از تجربۀ اعمال عظیم خدا در خانواده‌شان ندارند. روزتان پر از صلح و شادی و تندرستی الهی باد.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO