پیام های کشیش جلیل سپهرزندگی روزمره مسیحی

از تفکرات و سخنان زبانتان نگاهبانی کنید!

رای بدهید

آیا می دانید همه فکرهایی که می کنید فکرهای شما نیست؟ و همه حرف هایی که می زنید هم حرفهای شما نیست؟ درصد زیادی از فکر ها و حرفهای ما فکر و حرف دیگران است که ما  آنرا  تکرار می کنیم.

وقتی به همسری که انتخاب شخصی خودتان است حرف ناراحت کننده ای می زنید، این حرف از شما  نیست. بلکه حرف شخص حسودی است که مخالف خوشبختی زناشویی شماست.

وقتی به فرزند دلبندتان که آرزوی موفقیتش را دارید حرف سرزنش آمیزی می زنید، این حرف شما نیست بلکه حرف کسانی است که برای نابودی اش دام و تله آماده کرده اند  .

وقتی به دوست و همکار و فامیلی که نیاز دارید در کنارشان باشید حرفهای تحقیر کننده ای می زنید، این حرف از شما نیست. بلکه حرف دل افرادی است که در صدد نابودی روابط شما و منزوی کردنتان هستند.

وقتی از مرگ می ترسید و تلاش می کنید بیشتر زنده بمانید ولی برای زندگی تان افکار منفی و مأیوس کننده دارید، این فکر از شما نیست بلکه دارید مثل قاتلین جسم و روحتان برای خود فکر می کنید.

وقتی با وجودی که سنگ وطن و اصالت را به سینه می زنید اما در مورد وطن فکر های نا امید کننده دارید، این افکار شما نیست  بلکه افکار دشمنان قسم خورده وطن تان است.  آنها دوست دارند شما خود را نسل سوخته و کارت بازنده و مُهرۀ کیش و مات شده بدانید.

وقتی به خدای مهیا کننده و به نجات دهنده بودن عیسی مسیح ایمان دارید ولی در مورد امروزتان اعتراف منفی دارید و در مورد فردایتان ناامید هستید این فکر شما نیست بلکه فکر شیطان برای نابودی شماست .

 

شریر می خواهد شما در مورد خود، همسر و فرزند و دوست و همکار و هموطن تان اینطور ضعیف و منفی و تحقیر آمیز و نا امید کننده فکر کنید و این افکار منفی را به زبان بیاورید.

 

نویسنده مزمور ۱۹  آیه ۱۴ می فرماید:

“سخنان زبانم و تفکر دلم منظور نظر تو باشد، ای خداوند…”

خیلی مواظب تفکرات دل و سخنان زبانتان باشید، مبادا ناخواسته تبدیل به سخنگوی وفادار شیطان برای زندگی خود شوید.

لطفاً هر روز صبح با بلند کردن صدای فرح بخشِ شکرگزاری در ایمان، صدای نابود کننده شریر را در زندگی تان خاموش کنید.

 

جلیل  سپهر

@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO