پیام های کشیش جلیل سپهر

یهوه صبایوت خدای لشکرها با ماست (مزمور ٤٦: ٧و١١)

رای بدهید

یهوه صبایوت خدای لشکرها با ماست
(مزمور ٤٦ : ٧ و١١ )

درجۀ نظامى در ارتش جايگاه اقتدار و احترام و مسئوليت و فرماندهى و فرمانبردارى افراد نسبت به همديگر را مشخص مي كند.
بزرگ ترین درجۀ ارتش را “بزرگ ارتشتاران” می نامند که بالاترین مقام فرماندهی را دارد. همۀ تصميمات ارتش تنها به فرمان او انجام می شود. طبق قانون ارتش هر مقام نظامی وظیفه دارد از مافوق خود اطاعت كند.

چقدر امروز باعث افتخار است كه بدانيم در شرايط نابسامان جنگ هاى روحى و روانى كه با دنياى شرارت داريم يهوه صبايوت خداى لشكرها (بزرگ ارتشتاران وطن آسمانی) با ماست (مزمور 46: 7و11))

يعنى بالاترين مقام نظامی كه تمام نيروهاى زمينی و هوايی و دريايى ارتش به فرمان او جابه جا می شوند و بدون امر او هيچ شخصى در هيچ لشكر و پادگان و هنگ و گردان و گروهان و ﺩﺳﺘﻪ و رسته اى قادر به انجام هيچ كارى نيست و چقدر باعث اعتماد و امید است که پولس مي گويد: «وقتي خدا با ماست كيست برضد ما ؟» (روميان ٨: ٣١)

نويسندۀ مزمور 46 می فرماید:
بیایید و ببینید كه يهوه بزرگ ارتشتاران لشكر آسمانی چه قلعه هاى محکم و شکست ناپذیری را تسخير كرده. چه جنگ های خانمان سوزی را خاموش كرده و چه اسلحه های مرگبارى را خنثى نموده است (مزمور ٤٦: ٨و٩).

دوست عزیز
فرمان يهوه خـدای لشكرها امروز به ما اینست:

از همۀ ترس و نگرانی و تشویش و تردیدهایتان بازایستید و بدانيد كه من خدا هستم و همان طور كه تابه حال در ميان ملت ها متعال و مقتدربوده ام، بعد از اين هم بر همۀ جهان متعال و مقتدر خواهم بود (مزمور ٤٦: ١٠). آمين.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO