پیام های کشیش جلیل سپهرخانوادۀ مسیحیزندگی روزمره مسیحیسؤالات رایجکلیسا

کدام یک در زندگی شما اولویت بیشتری دارد؟ خدمات شما در بیرون یا رسیدگی به خانواده؟

رای بدهید

کدام یک در زندگی شما اولویت بیشتری دارد؟ خدمات شما در بیرون یا رسیدگی به خانواده؟

همۀ خدمات، حتی خدمت کلام خدا در کلیسا یک “دعـوت الهیِ” مهم و ارزشمند است و همه این حق را دارند که آنرا بپذیرند یا رد کنند. ولی خدمت به خانواده در داخل خانه، یک ” وظیفۀ الهی” می باشد که هیچ حقی برای انجام ندادن آن نداریم.

این یک حقیقت است که خدا هیچ خدمتی را از هیچکس در بیرون از خانه نمی پذیرد مگر اینکه ابتدا وظیفه اش را در داخل خانه به نیکویی انجام داده باشد و برای همسر و فرزندانش الگوی سالمی باشد.

مطمئناً بدون ما “خدمت کلیسا” زمین نمی ماند زیرا افراد زیادی هستند که دعوت به خدمت دارند و می توانند خدمت کنند. ولی جایگاه ” وظیفۀ ما در خانواده ” بدون ما خالی خواهد ماند زیرا هیچ کس دیگری در دنیا وجود ندارد که به جای ما برای فرزندانمان پدر و مادر باشد و یا برای همسرمان نقش همسر را ایفا کند.

لطفا همسر و فرزندانتان را قربانی خدمت به دیگران نکنید و تقصیر را به گردن کار خدا نیندازید. با قربانی شدن مسیح بر روی صلیب، دیگر هیچ نیازی به قربانی شدن خانوادۀ شما نیست. چنان که خدا اجازه نداد ابراهیم پسرش اسحاق را برای خدا قربانی کند.

شما در خدمت کلیسا شاخه ای از درختی هستید که شاخه های زیادی مثل شما دارد ولی در خانه و خانوادۀ شما، تنها مُهره ای هستید که بود و نبودتان مسیر سرنوشت خانواده را تغییر می دهد.

وظیفۀ ما در خانه، زیر بنای خدمت ما در بیرون خانه است. امروز زیر بنای خدمت مان را طوری محکم بسازیم که فـردا برکات خدمت مان قربانی ضعف روابط و فقـر عاطفی خانواد مان نشود.

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO