پیام های کشیش جلیل سپهر

پیش از باز شدن مدارس در کشورمان به یاری فرزندان خانواده های کم درآمد بشتابیم!

رای بدهید

پیش از باز شدن مدارس در کشورمان به یاری فرزندان خانواده های کم درآمد بشتابیم!

تقریباً یک ماه دیگر مدرسه ها باز می شود و بچه ها به امید خدا به مدرسه برمی گردند. آن ها به کیف و کفش و لباس و دفتر و خودکار و قلم و سایر لوازم تحصیلی احتیاج دارند. همۀ بچه ها درهر طبقۀ اجتماعی و هر نقطۀ مملکت که باشند حق دارند تجصیل کنند.

طبیعی است که با توجه به شرایط بحرانی اقتصاد کشور، عدۀ زیادی از والدین مثل سال های قبل از پس این مخارج سنگین برنمی آیند و به خاطرِ نداشتن امکانات، فرزندانشان مجبورند ترک تحصیل کنند.

(وزیر آموزش و پرورش ایران اعلام کرد طی یک سال گذشته، سه میلیون دانش‌آموز در ایران ترک تحصیل کرده‌اند. یک کارشناس آموزشی می‌گوید بدون کمک های پراکندۀ نیکوکاران، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل می توانست دو برابر این رقم باشد.)

خدارا شکر برای وجود این نیکوکاران. بیایید امسال ما هم مانند ایشان در حد توانایی مان هر چقدر برایمان مقدور است از حالا در کنار این والدین شریف بایستیم.

صحبت بر سر ” کاشتن بذر دوستی و نهال انسانیت در دنیای امروز است ” همان انسانیتی که از فقدانش اغلب می نالیم و چراغ به دست گرفته، گرد شهر می گردیم و می گوییم: “انسانم آرزوست!”

بیایید با همراهی کردن و ایستادن در کنار این خانواده های نیازمند و آبرومند “خودمان تحقق آرزوی دیرینۀ خودمان برای دیدن انسانیت باشیم.”

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO