پیام های کشیش جلیل سپهر

وقتی به آخر خط می رسیم، آنگاه به نقطه ای رسیدیم که خدا شروع به عمل کند!

رای بدهید

وقتی به آخر خط می رسیم، آنگاه به نقطه ای رسیدیم که خدا شروع به عمل کند!

بچه ای داشت با توپش در لب ساحل بازی می کرد. توپ افتاد در چاله. چند بار خم شد در بیاورد ولی دستش نمی رسید. چوبی آورد و با تمام قدرتش سعی کرد آن را بیرون بیاورد ولی هر بار توپ می افتاد. بعد از چندین دقیقه ناامید شد زد زیر گریه. پدرش که از دور نگاه می کرد گفت چرا گریه می کنی؟ پسر گفت همۀ قدرتم را بکار بردم توپم را در بیاورم ولی فایده نداشت.

پدر لبخندی زد و گفت هنوز تمام قدرتت را بکار نگرفته ای. من به عنوان پدرت بخش مهم قدرتی هستم که می توانی از آن استفاده کنی و آمده توپ را به سادگی برایش بیرون آورد!

احتمالاً شما هم مثل من با افرادی روبرو شده اید که بعد از مدتی تلاش می گویند: “دیگر به آخر رسیده ام .نمی توانم ادامه بدهم”. شاید هم خودتان گاهی این جمله را به کار برده اید “دیگر به آخر رسیده ام”.

دقیقاً در همین وقت است که باید باور کنید تمام قدرت شما فقط خودتان نیستید. توانایی شما آخرِ خط شما نیست. زندگی شما در قالب افکار و احساس و دید و رؤیا و آرزوهای محدود شما خلاصه نمی شود.

شما به عنوان فرزند خدای قادر مطلق “پروژۀ بی نظیر خدا برای شکل دادن به خلقتش” می باشید. بنابرین هرگاه در توانایی و فکر به آخر رسیدید، یقین بدانید که زمان شروع کار عظیم خدا در زندگی تان فرا رسیده زیرا شروع کار خدا در به پایان رسیدن های ماست. “اقتدار نامحدود خدا ” بخش اصلی و مهم توانایی شماست. لطفاً آن را به وسیلۀ ایمان تجربه کنید.

مسیح گفت در به آخر رسیدن هایتان از خدا «سؤال کنید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد.» (متی 7: 7)

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO