پیام های کشیش جلیل سپهر

نُت های اصلی آهنگ زندگی!

رای بدهید

نُت های اصلی آهنگ زندگی!

بر روی سازهای بادی مانند “نی- سرنا- فلوت و انواع آن” سوراخ هایی برای خروجی هوا تعبیه شده که با خروج هوا، هرکدام صدای خاص و متفاوتی دارد.

نـوازندۀ چیره دست در حالی که هوای درونش را با تمام قدرت در ساز می دمد، هم زمان موافق نت هایی که در ذهنش دارد به وسیلۀ انگشتانش دائماً بعضی خروجی ها را می بنندد و بعضی را باز می کند تا دقیقاً نت مورد نظرش را خلق کند و این می تواند به نوعی شبیه به پـر شدن از روح خدا باشد.

خدا آهنگ خاصی برای زندگی ما دارد. او روح خود را با اقتدار در ما می دمد و برای به وجود آوردن نت های لازم، بعضی درهای باز زندگی را برویمان می بندد و بعضی درهای بسته را باز می کند تا آهنگ زندگی مان از “نت اصلی” خارج نشود و صدای یکنواخت و نامفهوم نداشته باشد.

کلام خدا می فرماید: اگر صداهای نی با هم فرقی نکند چگـونه آهنگش فهمیده شود؟ (اول قرنتیان 14: 7)

مادامی که می خواهید آهنگ زندگی تان نواخته شود، باید بگذارید خدا با روحش شما را کاملاً پـرسازد و هر دری را که لازم می داند به روی شما ببندد و یا باز کند وگرنه آوای “ساز زندگی تان” یا خاموش می شود یا گنگ و نامفهوم.

اگر امروز درهایی را به روی خودتان بسته یا باز می بینید، قبل ازهر اقدامی، ابتدا آهنگ زندگی تان را با “نت های کلام خدا” مقایسه کنید. شاید بعضی در ها واقعاً باید بسته و بعضی واقعاً باید باز باشند تا “نـت دلخواه خدا” از زندگی تان نواخته شود. آمین.

می گویید چطور بدانم کدام در باید در زندگی ام باز یا بسته شود؟ هر روز قبل از شروع کار به “نـت هـای اصلی آهنگ زنـدگی” تان به وسیلۀ خواندن کلام خدا تـوجه کنید.

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO