مشتاقان انجیل

من مدتهاست پیرامون فلسفه بوجود آمدن و آفرینش هستی فکر و تحقیق کردم. اوایل به این نتیجه رسیدم که خدا وجود ندارد و ما به شکل یکسری تصادفات زندگی می کنیم و می میریم و تمام. داشتن این عقیده یک گوشه از ذهنم را آزار می داد که مگر می شود بدون هیچ دلیلی و فقط بر اثر تصادف جهان خلق شود و …. تصمیم گرفتم پیرو مکتبی شوم چرا که برایم ثابت شده بود خدا وجود دارد و از آفرینش جهان هدفی را دنبال می کند. ادیان را بررسی کردم به این نتیجه رسیدم که اگر یک مکتب برحق باشد همانا مسیحیت می باشد، چرا که صحبت از عشق، بخشش، اعمال نیکو و کلمات زیبا می کند و چهره خدا را برخلاف ادیان دیگر زیبا و مهربان ترسیم می نماید. از امروز با مسیح مقدس عهد می بندم که باور دارم به اینکه مسیح بخاطر گناهان ما کشته شد و کشته شد تا ما را رستگار کند. من از امروز مسیحی هستم. فقط امیدوارم جهت انجام غسل تعمید و سایر تشریفات من را راهنمایی بفرمایید؟

رای بدهید

دوست بسیار عزیزم سلام و روزتون به خیر،

برای ایمان ساده و سرسپردگی شما به عیسی مسیح زنده و توبه شما از گناهانتان و اعتراف اینکه عیسی سرور و خداوند شماست، خدا را شکر و سپاس می گوییم.

جهت کمک و یاری شما آدرس ایمیل شما را برای همکار خود در تیم پیگیری ارسال می دارم تا هر چه سریعتر با شما تماسهای لازم را برقرار کنند. لطفاً پس از دریافت ایمیل از ایشان سریعاً اقدام به پاسخ دادن بکنید.

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO