پیام های کشیش جلیل سپهر

معجزۀ تغییر زاویۀ نگاه (مرقس 8: 24)

رای بدهید

معجزۀ تغییر زاویۀ نگاه

مردمان را خرامان، چون درختها می‌بینم
(مرقس 8: 24)

علت نوع برخورد دیگران به ما در نوع نگاه کردن آنها نسبت به ماست. در واقع شخصیت ما در نظر آنها این طور دیده می شود.

بنابرین شما می توانید با نوع رفتارتان نوع نگاه دیگران نسبت به خودتان را مدیریت کنید و گرنه همچنان از نقطۀ کور دیدشان به شما نگاه می کنند. به عبارتی تا ما تغییر نکنیم زاویۀ نگاه آنها تغییر نمی کند.

مسیح نابینایی را از بیت صیدا که بارها معجزات در آن اتفاق افتاده ولی ایمان نمی آوردند بیرون برد و سه بار او را لمس کرد تا بتواند همه چیز را به خوبی و شفاف ببیند.

امروز دل افرادی که نگاه منفی به شما دارند را با معجزۀ رفتار مثبت تان لمس کنید. مهم نیست که آنها چه نگاهی به شما دارند. مهم اینست که چه تصویر جدیدی از خودتان به آنها می دهید. شما می توانید با رفتارتان عینک جدیدی بر روی چشمان آنها باشید تا واقعیت شما را ببینند.
چطور ؟ با سه لمس اعجاز آمیز:

لمس اول:
مسیح دست نابینا را گرفته او را از محیط بی ایمانی بیرون برد.
افراد را به وسیله ایجاد رابطۀ دوستانه و محبت آمیز، از محیط بی اعتمادی نسبت به خودتان دور کنید. اعتماد سازی قدم اول تغییر نگاه مردم است.

لمس دوم:
مسیح دست بر روی چشمان بسته نابینا گذاشت.
درد و رنج دیگران را لمس کنید. احساسات مجروح دیگران را درک کنید و دست دوستی و حمایت بر روی زخم هایشان بگذارید. بگذارید ببینند که نسبت به دردهایشان بی تفاوت نیستید.

لمس سوم:
مسیح بار دیگر چشمانش را لمس کرد و گفت به بالا نگاه کن.
بار دیگر و بار دیگر به محبت خود ادامه دهید و از عکس العمل ابتدایی افراد ناامید نشوید. نگاه منفی که سال ها به وجود آمده یک مرتبه تغییر نمی کند.

با ادامۀ محبت و رفتار نیکویتان به آنها کمک کنید از محدودیت در زاویۀ دیدشان شفا بیابند. آن وقت شما را در سطج بالای ارزش هایشان خواهند دید و معجزۀ تغییر نگاه را در آنها تجربه خواهید کرد. چنان که در خاتمه چشمان نابینا صحیح گشته همه چیز را به خوبی دید. (مرقس 8: 25)

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO