پیام های کشیش جلیل سپهر

عیسی مسیح از مردگان برخاسته است (متی 28: 7)

رای بدهید

عیسی مسیح از مردگان برخاسته است (متی 28: 7)

رستاخیز پر جلال عیسای مسیح که متحول کننده و تغییر دهندۀ همۀ تصویر های غمگین و ناامید کنندۀ روز جمعۀ صلیب بود، بر شما خجسته و فرخنده باد.

زندگی یعنی تغییر آخرین تصویر هایی که در حافظۀ خود داریم. اگر آخرین تصویر های ناراحت کنندۀ دیروز تغییر نیابند، طبیعتاً امروز دچار بی حرکتی – درجا زدن و تکرار همان تصویرهای مأیوس کنندۀ دیروز خواهیم بود.

چه فاجعه ای است برای پطرس اگر آخرین تصویر اشک ریختنش به خاطر انکار مسیح، تبدیل به صحنۀ بخشیده شدن در اولین ملاقات با او بعد از رستاخیز نشود.

چه احساس تقصیر ابدی برای شاگردان مسیح است اگر آخرین تصویر ترک کردن مسیح تبدیل به صحنۀ مشارکت و مصاحبت بعد از رستاخیز نشود.

چه زخم عاطفی عمیقی برای مادر او مریم و همۀ دوستدارانش است اگر آخرین تصویر مرگ مسیح برروی صلیب تبدیل به صحنۀ زنده شدن او نشود.

عیسای مسیح با رستاخیزش تصویر یک جسد بدون حرکت را به تصویر پرجلال خداوند زنده و برخاسته از مردگان تغییر داد و برۀ قربانی را به شیر زندۀ سبط یهودا تبدیل کرد.

دوست عزیز:
اگر تصویر های مأیوس کننده و دردناک و ناراحت کننده ای از آخرین صحنه های گذشتۀ خود دارید و احساس می کنید فرصت جبران و دوباره ساختن، باقی نمانده، امروز رستاخیز عیسای مسیح قادر است آخرین تصویر ها از آخرین صحنه های گذشتۀ من و شما را تغییر دهد.

ایمان به رستاخیز عیسی مسیح از مردگان یک امید پر جلال و ابدی برای امکان شروعی دوباره در هر آنچه به آخر رسیده ایم، می باشد.

رستاخیز مسیح از مرگ بر شما و خانوادۀ ارجمندتان خجسته باد.

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO