پیام های کشیش جلیل سپهر

شباهت های دنیای کنونی ما با عصر نوح چیست؟

رای بدهید

شباهت های دنیای کنونی ما با عصر نوح چیست؟

شرایط امروز دنیای ما به نوعی تکرار شرایط عصر نوح است. همه ساکنان زمین گرفتار امواج دنیای طوفان زده شده اند.

سیاستمداران هوس باز و مدیران فاقد تخصص و مسئولین بی کفایتِ نسل امروز مانند دارکوب های بازی گوش از روی جهل و نادانی و غرور و تعصبِ بدون منطق، کِشتی امنیت جهانی را بُلهوسـانه سوراخ می کنند تا اسم شان را به یادگاری روی آن ترسیم کنند، و یادشان ابدی بماند و از قافلۀ بقعه و بارگاه داشتن بعد از مرگ عقب نمانند.

دارکوب صفتان با خود می اندیشند که چون بال دارند، هیچ نیازی به کشتی فیض خدا ندارند و اگر کشتی غرق شود، پـر خواهند کشید و به هر جا که بخواهند پرواز خواهند کرد. درحالی که نمی دانند همه جا طوفان است و همه چیز در طوفان دفن خواهد شد و شرایط، بال هایشان را قیچی خواهد کرد.

دارکوب صفتان نمی دانند و شاید هم نمی فهمند در امواج دریای طوفانی تنها امید زنده ماندن “با هم بودن- به حقوق هم احترام گذاشتن و عقاید و سلیقه و نظریات مخالف خود را تحمل کردن است”. چنان که ساکنان کشتی نوح هم دیگر را تحمل کردند و زنده ماندند.

امروز کشتی فیض خدا در کلمۀ زندۀ او عیسای مسیح به عنوان تنها امید نجات بر روی دریای طوفانی ما شناور است. چنان که اشعیاء هفت صد سال قبل از تولدش گفت:

” او دست های خود را در میان دریا خواهد گشود. مانند نجات غریقی که به جهت شنا کردن دست های خود را می گشاید.” (اشعیاء 25: 11)

خدایا چشمان همۀ ما را باز کن تا ببینیم و بفهمیم با بی توجهی به فیض عظیم خدا، چه بر سر کشتی امنیت خودمان و نسل فردای مان می آوریم؟

جلیل سپهر

آدرس وب سایت : www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO