پیام های کشیش جلیل سپهرزندگی روزمره مسیحیسؤالات رایجکلیسامسئلۀ رنج

سه قدم برای شفای زخم های طرد شدگی چیست؟

رای بدهید

سه قدم برای شفای زخمهای طرد شدگی:

قدم اول
لازم است در این روزها از فضای خطرناک اوهام و ابهام، تخیل و تصور، چرا ها و شایدها، و اگر ها و اما هـا بیرون بیایـیـد و در دنیای واقعیت ها قدم بزنید. اگر می توانید چند روز به سفر بروید .

قدم دوم
برای فروریختن زنجیرهای اسارت از وابستگی های نامعقولی که شما را به درۀ نابودی می کشانید با تمام جان و دل شکرگزاری کنید و با دوستان دیگرتان با شادمانی جشن بگیرید. و اصلاً تنها نمانید.

قدم سوم
قلبتان را به خدایی بسپارید که در تمام مدتی که مشغول این افراد بی وفـا بودید وفادارانه کنارتان ایستاده و درب قلبتان را عاشقانه می کوبـد و می گوید اگر بازکنی داخل خواهم شد و با تو برای همیشه خواهم ماند. (مکاشفه ۳: ۲۰)

حضور عاشقانۀ خدا تنها دوای مناسب است برای شـفای کامل زخم های طرد شـدگی. خدا مانند سامری نیکو، هرگز در راه اریحا شخص مجروح و نیمه مرده و طرد شده را به حال خود رها نمی کند.

شما کاردستی هنرمندانۀ دست خدا هستید! برای خدا هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی هنر کاردستی خلاقانه اش را طرد کرده است. او به شما به عنوان طرح عملی رؤیای دل خودش نگاه می کند. بنابراین متمرکز عشقی که خدا به شما دارد باشید و نه نفرت آنانی که با غریزه و مزۀ دهانشان شما را ارزیابی کرده اند.

جلیل سپهر

wwwlifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO