پیام های کشیش جلیل سپهر

سخنی بی پرده با مسئولین امور کشورمان

رای بدهید

سخنی بی پرده با مسئولین امور کشورمان

چقدر حقیرانه و شرم آور و مشمئز کننده است اسم خود را نماینده و مسئول و وزیر و وکیل کشوری بنامی که با وجود این همه نفت و گاز و معادن و پول های بادآورده و سرزمین حاصل خیز و عالی ترین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای چهار فصل و سواحل زرخیز دریای شمالی و جنوبی فرزندانش باید در چنین طویله ای درس بخوانند و ادعا کنی کارآمدترین طرح ها را برای فقر زدایی در سایر کشور ها داریم.

آقا و خانم مسئول، آقا و خانم نماینده مجلس، عالیجنابان وزارتخانه ها، شما باید خیلی پرروتر از سنگ پای قزوین باشید که با دیدن این صحنه ها که حاصل بی کفایتی و مافیا بازی های شماست از شرم و خجالت آب نشوید و خون نگریید و هنوز هم به مسئول بودنتان افتخار کنید.

یقیناً با این همه دزدی و اختلاس و ظلم و جنایت و مافیابازی کوچک ترین باوری به وجود خدا و کرامت انسانی ندارید ولی خدا زنده است و سکوت نمی کند. آه و نالۀ این مردم ِغارت شدۀ بی دفاع در حضور خدا بی جواب نمی ماند.

مطمئن باشید لکّۀ ننگی که امروز برروی پیشانی بی آبرویتان نشسته و دامن کثیف تان را آلوده کرده پاک شدنی نیست. تاریخ از شماها به عنوان فاسد ترین و ناجوانمردترین و بی شرف ترین مسئولین مملکتی در کل عالم بشریت یاد خواهد کرد. شما اعتبار خودتان را بیشتر از حدّ تصورتان به لجن کشیده اید.

کاش معجزه ای می شد، به خود می آمدید و در آینۀ حقیقت، کراهت چهرۀ واقعی خودتانرا می دیدید و به حال خودتان از این همه بی کفایتی شرم می کردید و خون می گریستيد.

جلیل سپهر
@halilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO