خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعادعا و پرستش

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: کف پای خود را بر آن بگذار (روز بیست و یکم)

رای بدهید

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: کف پای خود را بر آن بگذار (روز بیست و یکم)

یوشع 1: 3

* از زمانی که این کتاب منتشر شده عدۀ زیادی از ایمانداران، دور کار، خانواده و یا مسائل دیگر خود دایره کشیده و دعا کرده و می کنند. معلم برای شاگردانش، دکتر برای بیمارانش، املاکی در مورد خانه هایی که در اختیار دارد و …….. عزیزان مطمئن باشیم که در این دعاها هرگز تنها نیستیم.

* هیچ چیز جادویی در این مسئلۀ دایره دور خود کشیدن وجود ندارد به جز این که امری تماماً کتاب مقدسی است. بعضی از ایمانداران هنوز چند روزی از دعاهایشان نگذشته و به دعاهای 40 روزۀ خود ادامه نداده اند. معنای این دعاها در این است که «آن قدر دعا کن تا جوابت را بگیری».

* هدف دعا جلال و عظمت خداست و نه آن چه برای نفع شخصی ما می خواهیم و توقع داریم که حتماً جواب این دعاها را هم دریافت کنیم. به سخنی دیگر دور آن وعده ها و معجزات و رؤیاهایی را دایره بکشیم که خدا برای ما در نظر دارد.

* اگر می خواهی که به همسایۀ ایرانی و افغان خود بشارت انجیل را برسانی، پیشنهاد می کنم که مثل قوم اسرائیل که دور دیوار اریحا دعا کرده و پرستش نمودند تو هم دور خانه های این عزیزان بگرد و دعا و پرستش کن. این جاست که معجزات خدا را خواهی دید. خدا هم در عوض وعده داده که هر جا کف پایت را بگذاری، آنجا از آن تو خواهد بود.

* حدود 2 تا 3 هفتۀ اول ورود ما به این شهر، کار من و ورژ این بود که در خیابان های شهر بگردیم و دعا کنیم. شاید الآن نتیجۀ کمی دیده می شود ولی مطمئن هستم که این تنها شروع کار هست.

* وقتی خدا به قوم اسرائیل فرمان داد که دور دیوار اریحا حرکت کنند، آن ها نمی دانستند که خدا وعدۀ خود را چطور عملی می کند ولی به یک چیز اطمینان داشتند که خدا در هر صورت وارد میدان می شود و دخالت می کند. خدا هم کار را با معجزۀ فرو ریختن دیوار ضخیم اریحا به کمال رساند. هللویاه.

نوشتۀ مارک بَتِرسون

ترجمۀ آرمینه باباخانیان به همراه تجربیات شخصی مترجم که به شکل تیره در متن برجسته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO