خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعادعا و پرستش

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: کارخانۀ رؤیاها (روز نهم)

1/5 - (1 امتیاز)

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: کارخانۀ رؤیاها (روز نهم)

«ما خیالات و هر بلندی را ….. به اطاعت مسیح اسیر می سازیم.» (2 قرنتیان 10: 5)

بیشتر افراد در این آیه بر کلمات منفی آن تمرکز دارند و این گونه تفسیر می کنیم که می بایست افکار منفی را زیر صلیب مسیح ببریم! اما این نصف نبرد ما را در بر می گیرد.

جنبۀ منفی در این آیه نصف حقیقت آن است و باید جنبۀ مثبت آن را نیز در نظر داشته باشیم. یعنی خیالات و افکار جدیدی که از طریق روح خدا به ذهن ما رسوخ می کند، بنویسیم و این فکر جدید را به اطاعت مسیح در آوریم.

وقتی در آمریکا بودم، روزی از طریق فیس بوک متوجه کارهای هنری با کاغذهای رنگی شدم و از آن ها خوشم آمد. تا آن لحظه هیچ گونه آشنایی با این کار نداشتم و حتی وسایل مناسب برای تهیۀ آن را هم در دسترس نداشتم. بنابرین خودم کاغذها را به شکل نواری با قیچی، یک به یک بریدم و بعد با خلال دندان به این کار هنری پرداختم.

مدتی طول کشید تا توانستم آرام  آرام وسایل مورد نیاز برای این کار را تهیه کنم و در این هنر مهارت بیابم، طوری که تابلوها و کارت های زیبایی ساختم.

البته بجاست تأکید کنم  که این فکر جدید برای پیشبرد ملکوت خدا نبود ولی در ایام تنگی مالی، توانستم این کارت ها را بفروشم و با درآمد آن بخشی از بدهی هایمان را بپردازم.

درآمد ناشی از این کار چشمگیر نبود ولی آن قدر بود که بتواند دست ما را بگیرد.

شما هم می توانید چنین افکار مثبت و خوبی را که به ذهنتان عبور می کند، تسلیم مسیح کنید و برای آن دعا کنید و با هدایت و یاری روح خدا شروع به اقدامی تازه کنید.

Nolan Bushnell  مخترع بازی های آتاری چنین می گوید: «هر کس هنگام دوش گرفتن، ایده ای به ذهنش رسوخ می کند. اما کسانی در زندگی باعث ایجاد تفاوت می شوند که وقتی از زیر دوش بیرون آمدند و خود را خشک کردند، فوراً شروع به اقدامی عملی در بارۀ ایدۀ نوی خود کنند.»

من با کار هنری با استفاده از کاغذ رنگی و خلال دندان توانستم تفاوتی هر چند ناچیز در زندگی مان ایجاد کنم. شما چطور؟

نوشتۀ مارک بَتِرسون

ترجمۀ آرمینه باباخانیان به همراه تجربیات شخصی مترجم که به شکل تیره در متن برجسته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO