خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعادعا و پرستش

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: باقی‌مانده را برافراز (روز سی و چهارم)

رای بدهید

خلاصۀ کتاب چالش ۴۰ روزۀ دعا: باقی‌مانده را برافراز (روز سی و چهارم)

دوم پادشاهان 19: 30

* من در این آیه به جای خاندان یهودا می نویسم خاندان ایران. بله ما آن باقیمانده ای هستیم که مسیح را به عنوان منجی پذیرفته و در او ریشه می‌دوانیم که نتیجۀ آن یقیناً ثمردهی خواهد بود. آمین.

* در سال 1950 آرژانتین از نظر روحانی وضع خیلی بدی داشت و فقط 600 نفر بودند که از روح خدا پر بودند. شخصی به نام دکتر ادوارد میلر که چندین دهه در آن جا زندگی کرده در کتاب معروفش به اسم «آرژانتین برای من گریه کن» در بارۀ بیداری عظیمی که در آنجا اتفاق افتاده می نویسد. این بیداری فقط با 50 دانشجوی دانشکدۀ الاهیات شروع شده. او چنین می نویسد که این گروه تصمیم می گیرند که برای مدتی با هم در زمان و مکان معینی گرد هم آمده، برای بیداری کشورشان دعا کنند. آن ها هر روز با گریه و استغاثه به حضور خدا می آمدند و برای کشورشان شفاعت می کردند. در ادامه دکتر میلر می نویسد که هرگز چنین گریه هایی در عمرش ندیده بود و وقتی این دانشجویان دعایشان را تمام می کردند در گودال اشک های خود می ایستادند. پس از گذشت 15 روز کلامی نبوتی بیان شد مبنی بر این که: «دیگر گریه نکنید، چون شیریهودا بر پادشاه آرژانتین غلبه یافته!» سپس پس از گذشت 18 ماه هزاران هزار آرژانتینی در استادیوم ورزشی جمع می شدند تا از کلام خدا بشنوند. حتی استادیوم 180000 نفری برای جا دادن آن ها کفایت نمی‌کرد.

* اگر خدا می تواند مردم را بر ضد حاکمیت شیطان برانگیزاند و اگر به اندازۀ کافی افرادی باشندکه این حاکمیت را به روشی صحیح یعنی با فروتنی و دلی شکسته و روح توبه کار به زیر بکشد، خدا نیز در آن شهر یا کشور با قدرت عظیمش قدرت شیطان را شکست داده و مردم را آزاد می کند.

* وقتی لحظاتی که دعا می کنیم برایمان مهم ترین لحظات و قرار ملاقات باشد، بیداری به زودی اتفاق می افتد! آمین.

نوشتۀ مارک بَتِرسون

ترجمۀ آرمینه باباخانیان به همراه تجربیات شخصی مترجم که به شکل تیره در متن برجسته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO