مشتاقان انجیل

حقیقتش من مشکلی داشتم در زندگی راهنمایی می خواستم: من یک مسلمان زاده هستم هیچ اعتقادی هم به اسلام ندارم و تو این دین مشکلات بزرگی برام درست شده مردم مسلمان از جادو خیلی استفاده می کنند. خیلی هم عادی تو دینشون استفاده ازش را گفته من هم به خاطر حالا چی باشه نمی دونم خیلی به دامش افتادم و زندگیم تیره و تار شده می خواستم بدونم تو مسیحیت راهی برای رهایی ازش هست یا با ایمان آوردن به حضرت مسیح می تونم از شرش خلاص بشم؟ متشکرم

رای بدهید

جادو و فال و کف بینی و دعانویسی و خرافاتهایی از این قبیل در کلام خدا شدیداً مورد نکوهش قرار گرفته اند و مورد تأئید خدا نیستند. کلام خدا آنها را به ارواح ناپاک مربوط می داند و امری شیطانی است و غیرالهی.

برای آزاد شدن از این مسئله نیاز مبرم به دعای رهایی و نیز داشتن رابطه و زندگی پویا با خدا بوسیله عیسی مسیح وجود دارد. در دعا به نام عیسی مسیح از خدای پدر بطلبید که شما را از این ارواح رهایی دهد و به خاطر بکارگیری جادو و دیگر مسائلی که خدا بر ضد آن است، توبه و بازگشت کامل کنید و از خدا بخواهید شما را از هر گونه تأثیر و نفوذ این ارواح  در زندگی شما با مداخله روح القدس رهایی بخشد و هر روزه کلام خدا را با دعا مطالعه کنید و به صدای خدا گوش فرا دهید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO