مشتاقان انجیل

درود بر شما، آیا علاقه به دین مسیح و ترک اسلام و شیعه بودن که قدرتی در انتخابش نداشتم جرم است؟!؟!؟چرا باید توسط مأموران اطلاعات مورد برخورد فیزیکی و تحقیر و توهین قرار بگیرم چون نیت دارم به دین مسیح بپیوندم!؟!؟!؟

5/5 - (2 امتیاز)

دوست بسیار عزیزم ،

این امری تازه نیست که مسیحیان مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می گیرند و دستگیر می شوند و به زندان انداخته می شوند و حتی به قتل می رسند، تنها به خاطر اینکه به عیسی مسیح به عنوان سرور و نجات دهنده خود ایمان دارند.

عیسی مسیح به مسیحیان یا پیروان خود وعده زندگی راحت و آسوده و لوکس نداد، بلکه برعکس او فرمود: هر که می خواهد از عقب من آید، صلیب خود را برداشته، مرا پیروی کند. صلیب یعنی جوخه اعدام!

عیسی مسیح بارها به پیروانش یادآور شد  که  زحمت و رنج و دستگیری و زندان و سختی ها و شکنجه و گرسنگی و تشنگی و حتی مرگ و شهادت در انتظار آنهاست.

و در ضمن حکومت جمهوری اسلامی هر گونه آزادی های فردی را از مردم سلب کرده است. اینکه مردم می بایست چگونه بپوشند یا چه بخورند و به چه اعتقاد  داشته باشند یا چه راه و روش زندگی را انتخاب کنند، کاملاً یک انتخاب شخصی است و خدا به انسانها این آزادی و اختیار را داده که با آزادی کامل راه و روش زندگی خود را انتخاب کنند و حاکمان مملکت ما با کمال تأسف از ترس اینکه کنترل خود را بر مردم از دست بدهند و نیز به علت اینکه یارای مقابله با بعضی از این نوع اعتقادات و ایدئولوژیها نیست و نیز یارای ارائه دلائل کافی برای دفاع از ایمان خود نیستند، با هر ایدئولوژِی و مذهب یا سیستم اعتقادی که با مذهب حاکم مخالف و مغایر باشد، به ستیز و اذیت و آزار و حتی قتل پیروان آن می پردازند.

همانگونه که در وب سایت پرپاسخ شاهد هستید، ما مسیحیان در ضمن اینکه به همه مردم از همه اقشار و رنگ و نژاد و زبان با هر گونه اعتقادی که داشته باشند بدون هرگونه تبعیضی، احترام عمیق قائلیم و آنها را محبت می کنیم. عیسی مسیح به مسیحیان فرموده: برای لعن کنندگان خود برکت بطلبید و دشمنان خود را محبت کنید!

ما مسیحیان اجازه نداریم کسی را مجبور کنیم که مسیحی شود. این یک انتخاب آزاد می باشد، در ضمن اینکه به کسی که با حقیقت روبرو می شود و قانع می شود، اما حاضر به پیروی آن نیست عواقب آن را نیز به او گوشزد می کنیم.

مسلماً هر انتخابی، مسئولیتی نیز به همراه دارد. اما مسئولیت انتخاب های شخصی ما، در صورتی که به کسی آسیب نرساند، به هیچ دستگاه حکومتی یا قضایی مربوط نمی باشد. این امری است بسیار شخصی و هر کس آزاد است که ایمان خود را ترویج و ابراز کند و به آن عمل کند و نیز هر کس دیگر می بایست به همان اندازه آزاد باشد که از ایمان و اعتقاد خود دفاع کند و به طرزی بسیار منطقی قانع شود که آیا آنچه معتقد است حقیقت دارد یا خیر؟

هیئت تحریریه وب سایت پرپاسخ شدیداً مخالف عملکرد حکومت جمهوری اسلامی در برابر معتقدین به مذاهب و ایدئولوژی های دیگر می باشد که  به استثنای مذهب شیعه به تمامی آنها جفا می رساند و این عملکرد را شدیداً محکوم می کنند.

به امید روزی که ملت ما بتوانند در آزادی کامل با حقیقت روبرو شوند و حقیقت آنها را آزاد سازد.

با شما هم درد هستیم و برایتان در دعا ادامه خواهیم داد. به قول کلام خدا ما دعوت شده ایم نه فقط به مسیح ایمان آوریم بلکه برای او زحمت نیز بکشیم.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO