پیام های کشیش جلیل سپهرخانوادۀ مسیحی

حفظ رابطۀ سالم در زناشویی (قسمت سوم)

رای بدهید

حفظ رابطۀ سالم در زناشویی (قسمت سوم)

راه های جدید را کشف کنید تا گرفتار یک نواختی نشوید.

ازدواج یک سرزمین اسرار آمیز و پر از شگفتی های ناشناخته و تجربه نشده است. تا زمانی که به کشف کردن زوایای متفاوتش ادامه بدهید همواره پر از لذت و هیجان و انگیزه و تازگی خواهد بود. وگرنه ازدواج تکرار یک سناریوی بدون حرکت خواهد شد و گرفتار یکنواختی و دل زدگی خواهید شد.

برای موفقیت در ازدواج به آرزوهای قبل از ازدواج نیندیشید. آن روزها شما آدم دیگری بودید و احساس و شرایط امروز را نداشتید. شرایط جدید، راه حل های جدید می خواهد که باید آن را کشف کرد.

آرزو های قبل از ازدواج برای عبور از همان روزها بوده. برای عبور از این روزها امکانات امروز را بررسی کنید و مناسب ترین روش را پیدا کنید.

هیچ قفلی بدون کلید ساخته نشده و هیچ دردی بدون درمان نیست. هیچ چاهی آن قدر عمیق نیست که دست خدا به کف آن نرسد و هیچ گره ای آنقدر سفت نیست که دست خدا نتواند باز کند.

ایمان شما به خدایی که عامل تغییر و تبدیل است باعث می شود نه تنها خود را در بن بست نبینید، بلکه با نگاه به نقشۀ کلام خدا، نقاط قوت و خلاقیت های درونی خود را کشف کنید. خلاقیت درونی شما بزرگ ترین ابزار شما برای حل مشکلات و عبور از شرایط امروز است.

بنابرین هرگز از مراقبت و مداومت و مقاومت برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب دست بر ندارید تا همواره در تازگی و هیجان زندگی باقی بمانید. فراموش نکنید ازدواجِ پایدار و پیروزمند تا به آخرین روز حیاتش به کشف کردن روش های جدید نیاز دارد.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO