پیام های کشیش جلیل سپهرخانوادۀ مسیحیزندگی روزمره مسیحی

تعهد نسبت به خوشبختی خود

رای بدهید

تصور كنيد پسر جوانی هستید و بعد از ماه ها اضافه كاری و پول جمع كردن حلقه گران قيمتی برای دختر مورد علاقه تان خريده ايد و حالا بعد از چند روز تمرين با شيك ترين لباس ها داريد به طرفش می رويد تا در برابرش زانو بزنيد و حلقه را به او بدهيد و از او خواستگاری كنيد تا شریک زندگی تان گردد.

اما در حين عبور از جلوى يك گودال پر از لجن ناگهان حلقه داخل آن می افتد و شما می مانید با لباس های تمیز و ادکلن زده در برابر گودالی پر از لجن و تعفن. خوب در اين صورت چكار می کنید؟

حتماً خم می شويد دستتان را تا آرنج توی لجن ها فرو می برید و كف گودال کثیف را آنقدر جستجو می كنيد تا حلقه ارزشمندتان را پيدا كنيد. حتی اگر همه لباس هایتان هم غرق لجن بشود! چرا؟

چون هدفی كه داريد برايتان مهم است
چون برنامه ای كه داريد برايتان شیرین است
چون ارزش حلقه ای را كه خريده ايد می دانيد

زندگی یعنی حلقه گرانقيمت «تعهد شما نسبت به خوشبختی خودتان» كه در گودال پر از لجن شرايط روزگار افتاده و شما بايد آنرا پيدا كنيد تا بتوانيد از خوشبختی و سلامتی درخواست كنيد تا شريك ابدی زندگی تان گردد.

کسانی زندگی سعادتمند را پیدا می کنند که جسارت روبرو شدن با چاله های زندگی را داشته باشند و به خاطر بوی تعفن افکار و رفتار شخصیت های مریض، از هدف و برنامه و ارزش های مهم زندگی شان عقب نشينی نکنند .
صمیمانه از خدا می طلبم قبل از دریافت هر برکتی ابتدا حلقه تعهد و احساس مسئولیت نسبت به خوشبختی خودتان را پیدا کنید. زیرا کسیکه نسبت به خوشبختی خودش احساس تعهد نکند نمی تواند از دیگران انتظار تعهد خوشبخت ساختنش را داشته باشد.

جليل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO