پیام های کشیش جلیل سپهر

به یاد شادروان پرویز کاردان: هنرمند محبوب ملت ایران

رای بدهید

همه انسان های اطرافمان بر روی حس درونی ما تأثیری ماندگار می گذارند. چه انسان های منفی با تأثیراتی منفور و مشمئز کننده چه انسانهایی مثبت که خاطره ساز لحظات شیرین و دوست داشتنی زندگی مان بوده اند.

دوست نازنین و ارجمند مان آقای پرویز کاردان یکی از هنرمندان مردمی بودند که با هنرشان در قلب یک ملت محبوبیت خاصی پیدا کردند و تا آخر عمر وفادارانه در کنار هموطنانشان ماندند. درگذشت چنین شخصیت های دوست داشتنی که خاطره ساز روزهای شیرین کودکی مان بودند خیلی متأثر کننده است. این ضایعه را به خانوادۀ ایشان و همه دوستدارانشان تسلیت میگویم .

امیدوارم همواره شاهد حضور هنرمندانی متعهد به انسانیت و آراسته به شرافت هنری و وفادار به شعور مردم مانند ایشان باشیم که خوشبختانه تعدادشان در کشور هنر پرورمان کم نیست.

و نه هنرمند نمایان سفارشی و فاقد ارزش هنری که نه عشق و تعهد به مردم در قلب شان است و نه جایگاهی در قلب مردم دارند و بیشتر به ابزاری در دست دشمنان فرهنگ ایران زمین تبدیل شده اند تا شکوفا سازی فرهنگ چند هزار ساله ایران باستان.

یاد دوست ارزشمندمان استاد پرویز کاردان که با پخش برنامه های هنری شان اکثر مردم را از خیابان ها به پای تلویزیون ها می کشاندند گرامی باد .

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO