پیام های کشیش جلیل سپهر

با ماندن در حضور آفتاب عدالت عیسای مسیح، زندگی خود را از حالت نارس و ترش به مرحلۀ ثمردهی عالی برسانید!

رای بدهید

اين روزها همۀ درخت ها شکوفه هایشان را از دست داده اند و ما شاهد میوه های نارس و ترش بر روی شاخه ها هستیم که اگر از هجوم سنجاب های بازی گوش و حشرات و پرندگان در امان بماند به زودی به میوه های کامل و شیرین تبدیل خواهند شد.

زندگی هم دقیقاً همین طور است. نگران از دست دادن شکوفه های دوران کودکی نباشید و توقع نداشته باشید همان تصویرهای دوران کودکی به همان شکل قبلی باقی بمانند. بلکه توقع داشته باشید با گذشت زمان شکوفه های دوران کودکی حتماً تبدیل به میوه های بزرگ سالی شوند در غیر این صورت یک جای کار خراب است و زندگی در یک جایی متوقف شده.

همچنین از ترش بودن میوۀ شرایط امروز هم ناامید نباشید و نگویید: کجاست آن همه شادی ها و شیرینی های دوران کودکی؟ زیرا میوه های ترش امروز در زیر تابش خورشید به میوه های شیرین فردا تبدیل خواهند شد.

وظیفۀ امروز ما ماندن در حضور آفتاب عدالتِ عیسای مسیح و سیراب شدن از آب حیات فیض خداست و این که با پرستش و مشارکت سالم و خواندن کلام خدا، خودمان و ثمرات زندگی مان را از آفات و حشرات موذی و نابود کنندۀ افکار منفی محافظت کنیم. و مابقی را با امیدواری به طبیعت رشد دهندۀ دست های خدایی که باغبان باغ بهشت است بسپاریم.

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO