پیام های کشیش جلیل سپهرزندگی روزمره مسیحی

از تُرشی یا تلخی میوه های زندگی تان دلسرد نشوید!

5/5 - (1 امتیاز)

مدتهاست که درختها شکوفه هایشان را از دست داده اند و امروز شاهد میوه هایی هستیم که تا چند وقت پیش نارس و ترش و تلخ بر روی شاخه ها بودند و به زودی به میوهای کامل و شیرین تری تبدیل خواهند شد.

در مورد زندگی هم همینطور است. نگران از دست دادن شکوفه های دوران کودکی نباشید و توقع نداشته باشید همان تصویرهای کودکی به همان شکل قبلی باقی بمانند بلکه توقع داشته باشید با گذشت زمان شکوفه های دوران کودکی تان حتماً تبدیل به میوه های دوران بزرگسالی شوند. در غیر این صورت یک جای کار خراب است.

از ترش بودن میوه شرایط امروزتان هم ناامید نباشید و نگویید: کــو آنهمه شادی های دوران کودکی؟ زیرا میوه های ترش در زیر تابش خورشید رشد می کنند و طعم شان عوض شده به میوه های شیرین تبدیل خواهند شد.

وظیفه امروز من و شما در این شرایط گاهی ترش و گاهی تلخ ماندن در حضور آفتاب عدالت یعنی عیسی مسیح و سیراب شدن از آب حیاتِ فیض خداست و این که با پرستش و مشارکت سالم و خواندن کلام خدا، خود و ثمرات زندگی مان را از آفات و حشرات موذی و نابود کننده محافظت کنیم و مابقی را با امیدواری به طبیعت رشـد دهنده دست های خدایی که باغبان باغ بهشت است بسپاریم.

جلیل سپهر

 

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO