زندگی روزمره مسیحی

احساس می کنم هر کار و هر گناهی که بر خلاف اراده خدا انجام می دم بلافاصله پدر با بدشانسی و بدبیاری تلافی می کنه! واقعاً احساس می کنم که شاید خدا دیگه من رو دوست نداره و به دعاها و عبادت هام توجهی نمی کنه، لطفا منو راهنمایی کنید؟

رای بدهید

تصویری که بسیاری از خدا در ذهن خود دارند، تصویری کاملاً مخدوش و غیرواقعی از خدا می باشد. خدا ما را نه به خاطر کارهای خوب ما، ما را دوست دارد و نه به خاطر اعمال اشتباه و گناهانمان از ما نفرت دارد!

خدا ما را به خاطر وجود خود ما دوست دارد، همانگونه که یک پدر یا مادر به خاطر اینکه فرزندشان ظرفها را در خانه می شوید یا خانه را جارو می کند، دوست ندارند، بلکه فرزندانشان را بخاطر وجود خودش دوست دارند.

در کتاب مقدس خدای محبت معرفی شده، یعنی خدایی که بدون هیچ قید و شرطی ما را دوست دارد و او خدایی نیست که آن بالا بالاها نشسته باشد و منتظر باشد که بهانه ای پیدا کند که برای ما بدبیاری ببار آورد!!!؟؟؟

خیر. این تصویر از خدا، تصویری کاملاً اشتباه است. گاه ما در وضعیت بسیار خوب روحانی نیز ممکن است دچار  مشکلات و بدبیاریها بشویم و وجود مشکلات و سختی ها و بدبیاریها، الزاماً بخاطر خطاهایمان نمی باشد. اگرچه خدای کتاب مقدس خدای قدوس و عادل نیز هست و از گناه نفرت دارد، اما نفرت از گناه به معنای نفرت از انسانها یا خطاکاران نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO