پیام های کشیش جلیل سپهر

ابتدایی ترین قدم ایجاد رابطۀ لذت بخش، داشتن علاقۀ مشترک است!

رای بدهید

ابتدایی ترین قدم ایجاد رابطۀ لذت بخش، داشتن علاقۀ مشترک است!

وقتی دل دو نفر در مورد کاری یا هدفی یا طرحی مشترک با هم به نتیجه برسند آن وقت دوری راه؛ ندیدن یکدیگر؛ تفاوت رنگ و نژاد و ملیت و طبقه اجتماعی قادر به جلوگیری از دوستی و اتحاد و همکاری آنها نیست حتی اگر یکدیگر را ظاهراً نبینند .

خیلی ها کنار هم اند ولی تا بینهایت از هم دور و با هم بیگانه اند زیرا هیج علاقه ای به علایق یکدیگر ندارند. ایجاد تفاهم و یکدلی نیازمند باور و ایمان و علاقۀ مشترک بین دو نفر است و تا علاقۀ مشترک نباشد هیچ اتحادی صورت نمی گیرد.

برای این که با کسی متحد شوید ابتدا باید علاقمند به علایقش شوید زیرا ابتدایی ترین قدم ایجاد رابطۀ لذت بخش، داشتن علاقۀ مشترک است.

عیسای مسیح دیوار جدایی بین انسان و خدا را زمانی برداشت که با قربانی کردن جان خود بر روی صلیب اجرای شریعت خدا و رفع نیاز انسان را به عنوان یک طرح مشترک به طور همزمان ارائه داد.

مزد گناه طبق شریعت خدا مرگ بود و مسیح این مزد را پرداخت کرد
نیاز انسان فیض نجاتبخش از گناه بود و او این را در صلیب مهیا کرد

امروز هرچند خدا را با چشم جسمانی نمی بینیم ولی به خاطر فیض نجات بخش مسیح که علاقۀ مشترک ما و خداست قادریم در وقت ضرورت به تخت رحمت خدا نزدیک شویم و از حضورش بهره مند شده لذت ببریم. صلیب تنها نقطۀ تفاهم بین ما و خداست. این بزرگ ترین دلیل افتخار ما به صلیب عیسی مسیح است.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO