اعتقادات اشتباه

آیا یک مسیحی می‌تواند به آینده‌نمایی (طالع‌بینی) مراجعه کند؟

4.3/5 - (6 امتیاز)

آیا یک مسیحی می‌تواند به آینده‌نمایی (طالع‌بینی) مراجعه کند؟

هدف از طالع‌بینی شناخت شخصیت یک فرد و پیشگویی آینده است. عقیده اصلی ستاره‌بینی این است که سیاره‌ها و ستارگان بر روی زندگی ما تأثیر می‌گذارند. کسانی که علم خاصی دارند یعنی آینده‌نماها (طالع‌بین‌ها) می‌توانند وقایع زندگی یک فرد را پیش‌بینی کنند. باعث تأسف است که اکثر روزنامه‌های مهم، ستون آینده‌نمایی دارند، و جای تأسف بیشتری دارد که اکثر مسیحیان هم آینده‌نمایی خودشان را می‌خوانند.

کتاب مقدس آشکارا کارهایی مانند جادوگری، رمالی، غیب‌گویی و فال‌گیری را ممنوع کرده است (تثنیه 18: 10-14). فرزندان خدا فقط باید به حرف خدا گوش دهند (تثنیه 18: 15). هر نوع منبع راهنما، اطلاعات و یا رونمایی دیگری کاملا‌ً مردود می‌باشد (اعمال رسولان 16: 18 را نیز مطالعه کنید). کتاب مقدس به عیسی مسیح به عنوان تنها مرکز ایمان واقعی و درست اشاره می‌کند (اعمال رسولان 4: 12، عبرانیان 12: 2). ما فقط به خدا اعتماد می‌کنیم و می‌دانیم که او مسیر درست را به ما نشان خواهد داد (امثال 3: 5-6). ایمان به هر چیزی غیر از خدا گمراهی است.

ستاره‌بینی حداقل در دو مورد برخلاف آموزش‌های کتاب مقدس است: از ایمان به چیزی غیر از خدا حمایت می‌کند و این که نوعی از غیب‌گویی است. ما نمی‌توانیم خواست خدا برای خودمان را از طریق آینده‌نمایی بفهمیم. یک مسیحی باید کتاب مقدس را بخواند و برای دریافت خِرَد و راهنمایی دعا کند؛ رجوع به آینده‌نمایی انکار ابزار ارتباطی خداوند با فرزندانش است. ما به شدت معتقدیم که مسیحیان نباید آینده‌نمایی را بپذیرند و به آن مراجعه کنند.

برگرفته از وب سایت: www.gotquestions.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO