سؤالات رایج

من عضو کانال آقای کشیش جلیل سپهر هستم. مطالبی که به اشتراک می گذارند بسیار عالی و آموزنده و کاربردی هستند. من راهی برای ارتباط با ایشان نداشتم تا اجازه بگیرم برای استفاده از مطالب ایشان در دو کانال تلگرامی خانوادگی خودمان.تا به حال ۳ یا ۴ بار از مطالب ایشان البته با حذف آیات کتاب مقدس استفاده کرده ام و در پایان نام نویسنده را سپهر نوشتم، .چون خانواده من مسلمان هستند و نخواستم موضع بگیرند. بسیار جالب است که همه مطالب ایشان را تأیید می کردند و آفرین می گفتند. خوشحالم که امروز آقای جلیل سپهر را در این سایت پیدا کردم. لطفاً مطلب من را مطالعه کنند و بفرمایند که اجازه می دهند من از قسمتی ازمطالبشان با نام فامیلی آقای سپهر، برای راهنمایی دوستان و فامیلم استفاده کنم؟

رای بدهید

در زیر عین پاسخ کشیش جلیل سپهر را که برای بنده فرستاده اند، برایتان ارسال می دارم:

برادر خوبم مرسی برای این سؤال.  قبل از هر چیز از ایشان  صمیمانه قدردانی  وسپاسگزاری می کنم که محترمانه عمل  کرده  و سؤال  کرده اند  و این نشانه شخصیت فرهیخته ایشان است.  واقعیتش یک  مطلب وقتی دستکاری بشود و نصف اسم  نویسنده را حـذف  کنند ، خیلی کم لطفی است و معنی  خوبی ندارد،  زیرا رسماً اسمش "  دست بردن در  آثار  دیگران و کپی کردن ادبیاتی " است نه به  اشتراک گذاشتن.  ایشان و یا هر کسی دیگری می توانند مطلب صفحه مرا تنها در صورت رعایت  اسم و فامیل نویسنده به اشتراک  بگذارند.

در  ضمن  به ایشان بگویید  گروههای مسلمان و غیر مسیحیان زیادی هستند  که  خانواده  متعصب  دارند ولی مطالب  کامل مرا با ذکر کامل اسم  من به اشتراک  می گذارند  و هیچ  مشکلی هم ندارند  که بگویند این  مطالب از  یک مسیحی است و می توان از  مطالب  یک  مسیحی هم  استفاده  کرد .الزاماً  همه نویسندگان نباید مسلمان باشند  که یک  مسلمان بتواند از مطالبشان استفاده  کند. همچنین همه کتابها  و همه مقالات  نباید  مسیحی  باشد  که یک مسیحی بتواند استفاده کند. بطور مثال تقریباً  نصف  کتابهای  کتابخانه  من  بوسیله نویسندگان  مسلمان و غیر  مسیحیان و حتی  منکرین خدا نوشته  شده و من با  احترام از این کتب استفاده  می کنم و خیلی  چیزها هم می آموزم. 

با  احترام  جلیل  سپهر   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO