اعتقادات اشتباه

من چندین سال است که در مورد ادیان مختلف و وجود خدا در حال تحقیق هستم چون از بچگی این تو ذهنم بود که چرا این همه دین وجود داره و ازکجا بفهمم که دین من درسته. به همین دلیل چند سال رو صرف این کردم که حقیفت رو پیدا کنم ، اما هر چی جلوتر رفتم بجای اینکه بتونم راهی پیدا کنم همش شبهه ها و سوالاتم بیشتر و بیشتر شد. هر دینی ادعا میکنه صد در صد درسته (که البته بایدم همین طور باشه) ، بطور خلاصه من در تحقیقاتم فقط شکم نسبت به همه چیز بیشتر شد ، نه میتونم اسلام ، مسیحیت و… رو رد یا بپذیرم ، همینطور در مورد وجود خدا هم گاهی به شک میفتم ، بخاطر همین تصمیم گرفته بودم فقط کارهای درستی که میدونم رو انجام بدم و سعی کنم سمت کارهایی که عقل میگه اشتباهه(گناهه) نرم ، اما بازم درونم ارامش ندارم و ترس دارم. مسیحیت برای این چنین زمانی چه راهی به انسان پیشنهاد میکنه(دقیقا همین سوال از ادیان دیگر نیز پرسیده میشه)

رای بدهید

شما می بایست تحقیقات خود را در این مورد ادامه بدهید و برای همین منظور وب سایت یا اپلیکیشن پرپاسخ در اختیارتان قرار گرفته است تا تحقیقات گسترده خود را در باره مسیحیت و پاسخ کتاب مقدس مسیحیان به همه فلسفه ها و مذاهب مختلف انجام دهید.

پاسخ به سؤال شما مسئله ای گسترده است و به همین منظور شما را تشویق می کنم مقالات مختلف ما را در وب سایت پرپاسخ یعنی: 

www.porpasokh.com

دنبال کنید. در ضمن می توانید اپلیکیشن وب سایت پرپاسخ را در دستگاه مبیل خود دانلود کرده و اگر در ایران به سر می برید می توانید در امنیت کامل و پس از وصل شدن به اینترنت در عرض دو دقیقه همه مقالات  را دانلود کنید و پس از آن از اینترنت قطع شده و بصورت آف لاین مقالات را داشته باشید و مطالعه کنید.

برایتان در این مسیر یافتن حقیقت آرزوی موفقیت دارم.

در محبت مسیحایی،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO