پیام های کشیش جلیل سپهرزندگی روزمره مسیحیسؤالات رایجکلیسامسئلۀ رنج

یک پاسخ الهی به پنج نیاز بشری!

رای بدهید

یک پاسخ الهی به پنج نیاز بشری:

«پسری به ما بخشیده شد و سلطنت بر دوش او خواهد بود .اسم او عجیب و مشیر و خدای مقتدر و پدر ابدی و سرور سلامتی خوانده خواهد شد.» (اشعیاء 9: 6)

در همۀ دوران ها انسان پنج نیاز مهم و اساسی دارد تا بتواند بطور طبیعی زندگی را لمس کند و مواهب الهی را شخصاً تجربه نماید.

1- اولین نیاز ما راه حل های عجیب برای مشکلات عجیب مان است.
در سختیهای زندگی به کسی احتیاج داریم که برای مشکلات عجیب مان راه حل های عجیب و مافوق فهم مان داشته باشد. اشعیاء می فرماید: اسم عیسی مسیح عجیب است.

2- دومین نیاز ما مشورت های مناسب با شرایط مان است.
اشعیاء می فرماید: اسم عیسی مسیح مشیر است. ما به کسی احتیاج داریم که برای پیچیده ترین تصمیم گیری های مافوق عقل و تصورمان بهتر ترین مشورت ها را به ما بدهد.

3-سومین نیاز ما برخورداری از اقتدار است.
در دنیایی که نابرابری قدرت بیداد می کند و هرکه شمشیر دارد، غارت گر مال و جان و ناموس دیگران است، ما به کسی احتیاج داریم که اقتدارش فوق اقتدارِ اسلحه بدستان باشد .اشعیاء می فرماید: اسم عیسی مسیح خدای مقتدر است.

4- چهارمین نیاز ما به محبت پدرانه است.
در دنیایی که اکثر انسان ها از فقدان محبت پدری رنج می برند و فرق بین کسانی که در پرورشگاه بزرگ می شوند با کسانی که در خانۀ پدری هستند فقط در خصوصی و عمومی بودن پرورشگاهشان است، چقدر احتیاج داریم که خدا، پدر ما باشد . اشعیاء می فرماید: اسم عیسی مسیح پدر ابدی است.

5- پنجمین نیاز ما سلامتی از مرض و شفای روابط است.
در دنیایی که سر تا پایش مریض و مجروح و متعفن است چقدر احتیاج به سلامتی و شفا و صلح روابط بیمارمان داریم. اشعیاء می فرماید: اسم عیسی مسیح سرور صلح و سلامتی است.

اشعیاء هفت صد سال پیش از تولد مسیح در مورد او می فرماید: تولد مسیح جوابگوی هر پنج نیاز مبرم دنیای ماست تا بتوانیم در ایمان رشد کنیم و در رابطه با او زندگی تازه و مبارکی داشته باشیم.

جلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO