سؤالات رایج

یهودیان و مسلمانان اعتقاد دارند که بهشت و جهنم 7 طبقه دارد. آیا مسیحیان هم به چنین چیزی در ادامه پیروی از عهد عتیق اعتقاد دارند؟ شاید گفتن این جملات درست نباشد اما مجبورم عرض کنم و از شما معذرت میخواهم 1.آیا آیین مسیحی رابطه جنسی قبل از ازدواج و یا با روسپی ها را آزاد میذارد؟ 2.نظر آیین مسیحی درباره همجنس گرایی چیست؟! شرمنده بابت این سوالاتم بنده نه همجنس گرا هستم نه با کسی رابطه دارم. اما چون واقعا بعضی از ادیان که صیقه و ….. رو قرار دادند (که فکر نمیکنم کار درستی باشه) میخواستم بدونم مسیحیت چه محدودیت هایی دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

در کتاب مقدس به سه آسمان اشاره شده است و به یک جهنم که مکانی است آماده شده برای شیطان و ارواح او. آسمان اول از زمین تا جو زمین می باشد و آسمان دوم از جو زمین تا بینهایت می باشد که کهکشانها را شامل می شود و آسمان سوم حضور خدا و مقدسین و فرشتگان او است.

در باره رابطه جنسی قبل از ازدواج و یا با روسپی ها، کلام خدا به روشنی آنها را زنا می نامد و امری گناه آلود و از جانب خدا مردود می شمارد و کنندگان چنین کارها اگر توبه نکنند و بازگشت نکنند و زندگی پاک و مقدس را در خواست و اراده خدا به عمل نیاورند، خود را به سوی نابودی و هلاکت ابدی سوق می دهند. و نیز مسیحیت به هیچ عنوان به صیغه و ازدواج موقت معتقد نیست و آن را زنا با کلاه شرعی می داند.

همجنس گرایی نیز در کتاب مقدس به روشنی رد شده است و پذیرفته نیست (رومیان 1: 26 و27) و جزو یکی از گناهان بسیار مهلک به حساب می آید.

در محبت مسیحایی،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO