دفاعیات ایمان

کشیش ورژ باباخانی عزیز, من میخواستم بایک کشیک اشنابشم وزیر نظر ایشان من دین خود رو عوض کنم

5/5 - (1 امتیاز)

محمد عزیزم سلام و روزتون به خیر و خوشی،

بنده خود یک کشیش هستم و در صورتی که مایل هستید قلب خود راتسلیم عیسی مسیح کنید و او را با تمام دل و جان پیروی و خدمت کنید، بنده حاضرم در این مسیر شما را کمک کنم و برای ادامه راهتان می توانم شما را به تیم پیگیری خود که از رهبران روحانی تشکیل شده اند، توصیه کنم تا با شما برای رشد روحانی تان از طریقهایی که امن و مطمئن می باشند، کمک کنند. بنده آدرس ایمیل شما را به دوستان و همکارانم در تیم پیگیری خواهم فرستاد تا با شما مرتبا" در تماس باشند.

اما برای تقدیم زندگی خود به عیسی مسیح و پیروی او لطفا با من این دعا را تکرار کنید:

" ای پدر، خالق آسمان و زمین، اعتراف می کنم که گناهکارم و از گناهانم پشیمانم و از آنها بازگشت کامل می کنم و توبه می کنم و ایمان دارم که عیسی مسیح به خاطر گناهان من بر روی صلیب مرد و روز سوم از مردگان برخاست و اعتراف می کنم که او خداوند و پسر خدا است. فیض و رحمت تو ای پدر آسمانی شامل حال من شود و مرا به عنوان فرزندخوانده خود در ملکوتت بپذیر.

در نام عیسی مسیح خداوند دعا کردم،

آمین."

اگر این دعا را از ته دل و با ایمان کردید، شما از این لحظه شاگرد عیسی مسیح شده اید.

از این به بعد، هر روزِ خود را با مطالعه مرتب کتاب مقدس و دعا و پرستش شروع کنید و سعی کنید با ما در تماس باشید تا تعالیم لازم را دریافت کنید و نیز خبر خوش انجیل را به دیگر دوستان و آشنایانتان برسانید و آنچه مسیح در زندگی شما کرده با دیگران در میان بگذارید و همه تلاش و سعی خود را بکنید که دیگران را محبت و خدمت کنید.

در این سفر پرهیجان اما پرشکوه ایمانی موفق و پیروز باشید.

کشیش ورژ باباخانیان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO